سایت تخصصی حمل و نقل

پشتبان برنامه صدور بارنامه IEBLS -جهت رفع اشکال برنامه EBL(سبا) میتوانیدباشماره 09191517001 تماس بگیرید

سایت تخصصی حمل و نقل

پشتبان برنامه صدور بارنامه IEBLS -جهت رفع اشکال برنامه EBL(سبا) میتوانیدباشماره 09191517001 تماس بگیرید

پیوندها
آخرین نظرات
۳۱ فروردين ۹۵ ، ۱۳:۳۶

بارنامه های برگشت نشده

باسلام


بدینوسیله طی هماهنگی های بعمل آمده، شرکت هایی که بارنامه برگشت نشده دارند می توانند ازطریق دیسکت ، بارنامه های برگشت نشده را تحویل سازمان بدهند.

بدین صورت که از طریق منوی گزارشات وارد قسمت دیسکت شوند و اقدام تهیه فایل بارنامه برگشت نشده نمایند و  از مورخه 5 اردیبهشت ماه لغایت 19 اردیبهشت ماه می بایست این فایل را به انجمن و یا سازمان ارسال نمایند.

(نسخه 95/02/01/01 برنامه کنترل بارنامه)


تعریف بارنامه برگشت نشده:

بعد از صدور بارنامه توسط شرکت حمل و نقل ، اطلاعات بارنامه به سرور سازمان راهداری ارسال و شرکت حمل  و نقل کد رهگیری دریافت می نماید.

حال به دلایلی همچون غیرفعال بودن راننده و یا کامیون و .... شرکت حمل و نقل کد رهگیری دریافت نمی نماید

لذا این بارنامه در برنامه کنترل بارنامه سازمان ثبت نمی گردد. و جزو بارنامه های برگشت نشده شرکت قرار می گیرد.

شرکت ها در هنگام دریافت حواله بارنامه جدید از سازمان و یا انجمن می بایست لیستی از بارنامه های برگشت نشده را نیز دریافت نمایند.

نظرات  (۳)

ممنون اقای باقری 
من الان از برج 5 باهاش کار میکنم با صبا جدید ولی 3 بارنامه من به سازمان نرسیده اونو چیکار کنم استاد ممنون 
پاسخ:
هفته اینده خودم می رم دفتر کانون تهران  پیگیری می کنم
سلام استاد خسته نباشید برای صبا جدید چگونه هست ؟
پاسخ:
سلام
هنوز نهایی نشده

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی