سایت تخصصی حمل و نقل

پشتبان برنامه صدور بارنامه IEBLS -جهت رفع اشکال برنامه EBL(سبا) میتوانیدباشماره 09191517001 تماس بگیرید

سایت تخصصی حمل و نقل

پشتبان برنامه صدور بارنامه IEBLS -جهت رفع اشکال برنامه EBL(سبا) میتوانیدباشماره 09191517001 تماس بگیرید

پیوندها
آخرین نظرات

باسلام

فهرست زیر لیست خطاهایی می باشد که در هنگام دریافت کدرهگیری بارنامه امکان دارد اعلام گردد . ضمنا مجددا اعلام می گردد تمامی بارنامه هایی که کدرهگیری نگرفته اند را ارسال مجدد نمایید و در صورتیکه نمی توانید ارسال نمایید از طریق (ذخیره در دیسکت) فایل مربوطه را  به انجمن تحویل نمایید

خطاهای کنترل بارنامه

نظرات  (۱۶)

با سلام

خطای شماره مجوز قبلا برای بارنامه دیگری صادر شده است(۵۰۱۲۶۰) به کجا و چی مربوطه؟

۰۷ فروردين ۰۰ ، ۱۸:۱۰ سجاد نظامیوند چگینی

باسلام چند روزه موقع ورود به برنامه ثبت اطلاعات شرکت رو میزنم ولی با خطای اشکال در ارسال اطلاعات به سرور میده چه خاکی تو سر کنیم بابا ما قسط داریم با بدبختی بار گرفتیم همه از دستمون دراومد برای چی کانون اینترنت کانون رو تمدید نکرده حقوق چی میگیرن پرسنل چطوری سر 5روز 4درصد رو ندیم فوری کد شرکت عیرقعاله اینو درست کنید 

۲۳ اسفند ۹۹ ، ۱۸:۳۱ زهرا وحیدجو

برای تمدید پروانه فعایت سرور اینترنت اررور میده مشگل از سروره 

 

۲۳ اسفند ۹۹ ، ۱۸:۱۸ علی رضا مسگرپناه

برای تمدید پروانه سرور اینترنت اررور میده چی کار کنم

باسلام خطای 501140مینویسه تعدادبسته کمترازحدمجازاست ولی من بارنامه سوختی میزنم ممنون راهنمایی لطفا

سلام .من صاحب بار هستم.اما توهم باربری که میخوان حواله بار و بارنامه به آدرس من صادر بکنند سیستم بادرس اسم و کد ملی دقیق  من مینویسه این شخص فوت شده است .در حالی که من زنده.چکار کنم.مرغداری دارم دارم بیچاره میشم کمک کننین

چرا برقرای اتصال ایمن مشکل دارد جهت شارژ کیف پول اعتباری

۰۱ مهر ۹۹ ، ۱۱:۳۹ عباس احمدی

با سلام

چند روزی هست که با خطای "برای مسیر اعلامی نرخی تعیین نگردیده" در حین صدور بارنامه مواجه هستیم.

علت چیست و راهکار آن چیست؟

ممنون

سلام خسته نباشین بارنامه صادر کردم ولی تو سابقه کارت هوشمند راننده ثبت نمیشه کد رهگیری و همه چی داره چرا ثبت نمیشه؟

۲۵ آذر ۹۸ ، ۰۰:۵۱ محمد کاظمی

ارور 500700 وقتی که ناوگان خاور کمپرسی بوده و این گزینه در نوع بارگیر درج نشده چگونه می تئان رهگیری گرفت

پاسخ:
سلام
می بایست نوع کامیون اصلاح شود
البته صاحب کامیون نیز به انجمن رانندگان مراجعه نمایید و اطلاعات ثبتی در انجمن را اصلاح نماید
۰۵ آذر ۹۸ ، ۰۳:۱۴ مجید محمدی

سلام 

کد خطای 500510 برای بارنامه هایی که حواله باید آزاد بشه چیه؟؟

بعضی حواله هارو ک بارنامه میکنیم کد میخوره برای بعضیا خطای 500510 میده 

قسمت رهگیری حواله هم مینویسه :هم اکنون بارنامه ای باسریال و شماره داده شده ثبت شده و اطلاعات ارسالی با اطلاعات ..........

 

ممنون میشم راهنمایی کنین

پاسخ:
سلام
خطای 500510 اشکال از سرور راهداری می باشد
احتمالا اطلاعات بارنامه در سرور سازمان ثبت شده است ولی 
 متاسفانه با تمام پیگیری هایی که انجام شده سازمان جوابی در این خصوص نداده
فعلا صبر نمایید

سلام

خسته نباشید

جناب مهندس جهت رفع خطای 400480 و  400470 چیکار باید کرد ممنون میشم راهنمایی کنین

سلام این عین بی تدبیری که قانون تن بر کیلومتر رو استان سمنان اجرا کنه و استان تهران که در جوارش هست اجرا نشه کسی اطلاعی داره استان تهران کی قانون تن بر کیلومترو اجرا میکنه واقعا باربری های استان سمنان دچار مشکل جدی دارن میشن
پاسخ:
سلام. استان تهران از اول بهمن ماه اجرا کرده است
سلام راه حل رفع خطای 500300 و 500310 چیست  ممنون راهنمایی بفرمایید
۳۰ تیر ۹۵ ، ۰۹:۲۵ حمیدرضا عباسی شوازی
با عرض سلام و خسته نباشید.جناب مهندس جهت رفع خطای 400900 چه کار باید کرد میشه راهنمایی کنین.ممنون از زحماتتون
سلام
خسته نباشید

کیفیت عکس اگر بهتر شود برای چاپ سپاسگزاریم.

تشکر
پاسخ:
سلام
پیگیری می کنم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی