سایت تخصصی حمل و نقل

پشتبان برنامه صدور بارنامه IEBLS -جهت رفع اشکال برنامه EBL(سبا) میتوانیدباشماره 09191517001 تماس بگیرید

سایت تخصصی حمل و نقل

پشتبان برنامه صدور بارنامه IEBLS -جهت رفع اشکال برنامه EBL(سبا) میتوانیدباشماره 09191517001 تماس بگیرید

پیوندها
آخرین نظرات

با سلام

برای دریافت پیامک بارنامه می بایست هزینه پرداخت کرد.

براساس نامه سازمان محترم راهداری می بایست جهت دریافت پیامک بارنامه کد ستاره 80 مربع را شماره گیری و نسبت به افزایش مبلغ شارژ اقدام کرد. هزینه پیامک بابت هر بارنامه مبلغ یکصد تومان می باشد.


به منظور استعلام کارت هوشمند راننده و ناوگان و اطلاع از فعال بودن آنها ، شما می توانید شماره کارت هوشمند مورد نظر را به شماره 3000141 پیامک نمایید.

 

 و راه دیگر اینکه به آدرس ذیل مراجعه و استعلام راننده و ناوگان و کارت سلامت را انجام دهید

 

استعلام کارت هوشمند

     

     و راه دیگر اینکه به آدرس ذیل مراجعه و استعلام راننده و ناوگان و کارت سلامت را انجام دهید

     

    نظرات  (۳۸)

    باسلام.هوشمندماشینم ازاول امسال خودبه خودغیرفعال شده معاینه دارم بیمه هم دارم.

    سلام دوستان من شماره ی کارت هوشمند کامیون رو گم کردم لطفا راهنماییم کنید

    ۲۲ دی ۹۹ ، ۲۳:۴۱ مهرشاد نجفی

    سلام من کامیونت جرثقیل داشتم الان میخوام کارت هوشمند ماشین رو چون تغییر وضعیت دادم به باری عوض کنم مدل ماشینم۸۹هستش مدارک چی می‌خواد و مبلغ چقدر به چه شماره حسابی باید پرداخت کنم ممنون

    ۲۱ دی ۹۹ ، ۱۴:۴۴ محمداقبال

    سلام کارت هوشمند کامیونت ام غیرفعال شده ماشین شهری هست ولی الان میخوام جاده ای باربرم الان بایدچکارکنم 

    ۲۵ آذر ۹۹ ، ۱۶:۴۱ آریا دوست

    با سلام و تشکر فراوان.ببخشید ما یه بنز کشنده مدل ۶۲ داریم که کادت هوشمند واسش گرفته نشده هیچوقت.الان هم با توجه به مدلش کارت هوشمند بهش نمیدن.میخواستم ببین حالا باید چیکار کنیم؟تکلیف ما چی میشه؟وقتی سن فرسودگی کامیون ها رو ۲۵ سال اعلام کردند آیا فکری هم به حال ما کردن که ماشینمون قدیمیه و بدون کارت هوشمند مونده؟

    میخواستم ببینم چه راه حلی پیش رو داریم؟؟؟آیا بدون کارت هوشمند میشه داخل شهر کار کنه و یا میشه فروختش؟؟؟

    خیلی متشکرم از راهنمایی هاتون

    ۱۰ آذر ۹۹ ، ۱۵:۳۶ علیرضافرامرزپور

    سلام

    سلام.کامیون بنز باری داریم بعد از 10سال دوباره شروع بکار کرده وتمامی مدارک ماشین مفقود شده از جمله هوشمند ماشین وحال تمامی مدارک از طریق دادگستری گرفتیم ولی هوشمند ماشین مجمع امور صنفی رانندگان میگه چون فعالیت ماشین زیر سال 90بوده سابقه ای پیدا نمیشه وهوشمند نمیدن لطفا راهنمایی کنید.ممنون

    سلام من یه مینی بار خریدم ماشین هوشمند داشت کارتشو بهم ندادن بعد مراجعه که میکنم برای هوشمند میگن که کارت هوشمند قبلی ماشین باید باشه من چی کار باید بکنم ؟؟؟

    ۰۲ آذر ۹۹ ، ۰۸:۱۷ سجادمختاری

    سلام معاینه فنی گرفتیم دوروز هوشمندکامیون فعالنیست

    سلام

    ۲۵ مهر ۹۹ ، ۱۷:۳۳ مسعود مصلح

    سلام

    لطفاً آدرس سایت برای دارا بودن کارت هوشمند کامیون را اعلام کنید

    و بفرمایید که کامیونی که از کجا میتونیم اطلاع پیدا کرد که تا به حال کارت سوخت

    داشته یا نه

    ممنون از لطف شما

    سلام میخواستم بدونم حداکثر عمر خودرو نیسان چقدر باشه میتونم کارت هوشمند خودرو بگیرم.خیلی ممنونم.

    ۰۵ شهریور ۹۹ ، ۱۳:۳۱ اسماعیل قیاسوند

    سلام برگ سبز ماشینم دزد بره برای کار هوشمند ماشینم تمدید کنم برگ سبز میخواد گرفتنشان خیلی دوندگی داره بنام خودم هست کارت ماشینم دارم چکار کنمشیش ماه بارنامه نگرفتم عتبار ندارن با کارت ماشینم میشه تمدید کرد

    ۰۵ شهریور ۹۹ ، ۱۳:۲۸ اسماعیل قیاسوند

    سلام برگ سبز ماشینم دزد بره برای کار هوشمند ماشینم تمدید کنم برگ سبز میخواد گرفتنشان خیلی دوندگی داره بنام خودم هست کارت ماشینم دارمشیش ماهه بارنامه نگرفتم  چکار کنم

    تکلیف کامیون های بالای ۲۵سال که کارت هوشمند نداره چیه  باید چیکار کنن‌ راهنمایی کنید لطفا

    باسلام 

    ایا خودروهای باری شرکت هم بایستی کارت هوشمند داشته باشند.

    وبایستی از کجا ؟

    و چ مدارکی مورد نیازه؟

    هزینش چقدر؟

    پاسخ:
    باسلام
    درخصوص حمل کالا از یک شهر به یک شهر دیگر و یا بطور کلی حمل بار در بیرون از شهر (حتی یک کیلومتر هم باشه)
    می بایست طبق قوانین سازمان راهداری هم راننده و هم کامیون کارت هوشمند داشته باشند
    شما می بایست به انجمن رانندگان شهرستانتون مراجعه نمایید و اقدامات لازمه رو انجام دهید

    هزینه و تعرفه صدور کارت هوشمند

    سلام من یه کمپرس گرفتم که کارت هوشمند نداره حاضرم که یه مبلغی بدم که براش کارت هوشمند بگیرم لطفا راهنمای کنید ممنون

    پاسخ:
    سلام
    برای گرفتن کارت هوشمند کامیون 
    ابتدا به انجمن رانندگان مراجعه نمایید
    اگر قبلا کارت هوشمند داشته باشد که با یک جریمه کارت هوشمند آن مجددا فعال می شود
    در صورتی که کارت تا بحال نگرفته باشد 
    1- اگر عمر کامیون حداکثر تا حدود 25 سال باشد می توان اقدام کرد
    2- اگر عمر کامیون بیش از 25 سال باشه کارت هوشمند صادر نمی شود

    سلام// یه منی بار مدل 54 دارم که تو کارتش کاربریش خورده وانت میخواستم بدونم میتونم براش کارت هوشمند بگیرم

    پاسخ:
    سلام
    بله 
    حتی وانت بار ها هم می توانند کارت هوشمند بگیرند

    سلام خسته نباشید من میخواستم لاسیک تعاونی بخرم تا حال هیچ لاسیک تعاونی نخریم امروز رفتم حمل نقل تعاونی کفتن بروسایت رفتم ولی شماره کارت هوشمند میخواهد کارت هوشمنده ندارم چگار کنم لطفا راهنمای کند

    سلام من یه مینی بار دارم ،میخوام بدونم قبلا کارت هوشمند داشتع یانع ؟ازکجا باید بدونم ؟

    پاسخ:
    باسلام
    می بایست به همراه برگ سبز به انجمن رانندگان مراجعه نمایید
    ۲۹ دی ۹۸ ، ۰۲:۰۶ احسان خلیلی

    سلام .خسته نباشید بنده یه کامیون بنز کمپرسی مدل ۱۳۶۲دارم کارت هوشمند نداردولی مابقی مدارکش اعم از پروانه اشتغال و فعالیت دارد حالا میخوام ببینم کارت هوشمند میتونم بگیرم براش یانه...اگه نه باید چیکار کنیم بار بهمون نمیدن موندیم چیکار کنیم..ممنوون

    پاسخ:
    باسلام
    حداکثر سن ناوگان جهت دریافت کارت هوشمند 25 می باشد.

    سلام من میخوام یه ماشین 911 بنز مدل 1355 بخرم میخواستم بدونم کارت هوشمند براش صادر میشه یا نه 

    پاسخ:
    باسلام
    حداکثر سن ناوگان جهت دریافت کارت هوشمند 25 می باشد.
    لذا امکان صدور کارت هوشمند برای ناوگان مذکور وجود ندارد

    سلام من میخوام یه ماشین 911 بنز مدل 1355 بخرم میخواستم بدونم کارت هوشمند براش صادر میشه یا نه 

    ۱۰ آذر ۹۸ ، ۱۷:۴۱ محمد سامانی

    با سلام بنده یک دستگاه خاور مدل ۵۷دارم که کارت هوشمند نداره ماشین مزاییده ای بود میخواستم ببینم میتونم کارت هوشمند براش بگیرم ممنون میشم راهنمایی کنید

    پاسخ:
    باسلام
    حداکثر سن ناوگان جهت دریافت کارت هوشمند 25 می باشد.
    لذا امکان صدور کارت هوشمند برای ناوگان مذکور وجود ندارد

    با عرض سلام من برای تمدید کارت هوشمند م. نیاز ب راهنمایی دارم سلام گذشته برا تمدید کارت هوشمند م از من تعهد گرفتن. امسال هم بنا به ی مشکلاتی نتوانستیم زیاد بار ببرم آیا امسال کارت هوشمند منو تمدید میکنن 

    پاسخ:
    سلام
    جهت تمدید کارت هوشمند می بایست
     18 فقره بارنامه داشته باشید و 7500 کیلومتر مسافت طی شده
    ۰۹ شهریور ۹۸ ، ۱۲:۲۸ مهدی محمودی باربری نوید اشترینان

    سلام مهندس سیستم کرایه ای که میزنیم قبول نمیکنه 35درصد هم اضافه کردم قبول نمیکنه اگه فرمولی داره لطفا بگید

    پاسخ:
    سلام
    احتمالا برای اون شهر نرخ بیشتری در سیستم سازمان ثبت شده است
    می بایست نرخ جدید را از انجمن دریافت نمایید
    هیچ فرمول خاصی نداره
    کرایه ها توسط سازمان به تمام انجمن ها ابلاغ شده است

    سلام  من یه خاور ۶۰۸ خریدم 

    امروز تعویض پلاکشه انجام دادم بلافاصله هم برای تعویض کارت هوشمند خودرو اقدام کردم 

    ولی گفتن چند روز دیگه جوابش میاد و هیچ رسیدی هم برای گرفتن بار نامه به من ندادن 

     

    باید چکار کنم؟

    پاسخ:
      سلام
    می بایست رسید موقت کارت هوشمند بهتون بدن
    سلام وقت بخیر برای ماشینی که کارت هوشمند نداره از اول میشه کارت هوشمند گرفت مدل ماشین ۱۳۴۹ است
    سلام وخسته نباشید من میخوام کارت هوشمند ناوگان باری استعلام کنم ببینم مشعول نوسازی هست یا نه شماره پرونده خواست چند بزنم
    پاسخ:
    سلام.
    برای در یافت شماره پرونده : 
    می توانید از قسمت استعلام کارت هوشمند ناوگان،  شماره کارت هوشمند ناوگان و پلاک کامیون را وارد نمایید . سیستم شماره پرونده شما را اعلام می کند 
    ۱۱ شهریور ۹۷ ، ۰۳:۱۱ مهرداد جواهری
    سلام کارت هوشمند رانندگان باری اینجانب مهرداد جواهری فعال است ولی درسیستم جستجواستعلام کارت هوشمند تادیروزمیزدم تعداد بارنامه ومسافت رانشان میدادولی امروزهرچه مییزنم نشان نمیدهد؟ایراد ازچیست ؟؟استرس گرفتم لطفا جواب بدهید
    ۱۸ مرداد ۹۷ ، ۰۱:۲۸ سجاد حسنوند
    با سلام من یه خاور مدل 61 تا سال 84 هوشمند داشته از سال 84 دیگه بارنامه نگرفته چون داخل شهری کار کرده است حالا بخواهم فعالش کنم چقدر هزینه داره


    پاسخ:
    سلام
    کامیون بالای 25 سال برای فعال کارت هوشمند یک میلیون تومان دریافت می شود
    سیستم شما عالیه و استعلام خیلی خوب میشه گرفت من همیشه از سایت شما استفاده میکنم و خیلی خوبه ممنونم از سیستم خیلی خوبتون دمتون گرم...
    پاسخ:
    سلام
    تشکر
    نظر لطف شماست
    ۰۶ بهمن ۹۶ ، ۰۴:۳۷ صادق دهقان
    با عرض سلام و خسته نباشید
    اینجانب دی ماه امسال یک دستگاه کامیونت ایسوزو 5/200یخچالدار مدل 90خریداری کردم 
    متاسفانه در سالیان اخیر قبل از خریداری شدن توسط من کارکرد نداشته و تماما کارکرد شهری داشته و بارنامه برایش صادر نگردیده است
    حال بنا به کارکرد قبل خودرو سهمیه سوختش کسر شده و 200لیتر بیشتر شارژ نمیشود 
    حتی در دیماه پس از تعویض کارت هوشمند خودرو و تعویض پلاک خودرو کارکرد داشته است و بارنامه گرفته ام ولی بنا به پیمایش دیماه سهمیه سوخت همان 200لیتر در بهمن ماه شارژ شده است و شامل طرح پیمایش نشده است 
    اقدامات اولیه برای پروانه فعالیت حمل و نقل شهری و حومه را انجام داده ام ولی شرایط کار خودرو من شهری نیست و در زمینه حمل و نقل بار بیرون شهر است  به ندرت پیش میاید که بار شهری بزنم و تمام فعالیت بنده برون شهری میباشد 
    لطفا خواهشا بنده را راهنمایی کنید که چکار باید انجام دهم تا سهمیه سوخت قانونی را دریافت کنم
    با تشکر
    ۱۳ دی ۹۶ ، ۲۳:۲۲ سید مجتبی حسینی
    سلام
    بنده خاور مسقف چادری کاویان 6/5 تن دارم که پارسال 500 کیلو هم از ظرفیت کامیون کم کردند الان 6 تن ظرفیت دارد که خالی 5/800 میباشد و ظرفیت واقعی این ماشین 1/200 است،اصلا بار زیر2/5 تا 3 تن کمتر برای خاور نیست و بنده همیشه با ترس ولرز باید پلیسراه را رد کنم.لطفا به مسولین مشکل ما را منعکس کنید،یک بار هم جریمه زیاد شده ام.ممنون
    پاسخ:
    سلام
    حتما . پیگیری می کنم

    از کارکرد هوشمند ماشینم میخوام مطلع بشم بدون اینکه به پایانه برم .میخوام ببینم راننده ام چقدر کار کرده
    سلام من یه کامیون کمپرسی گرفتم کارت هوشمندش پلاک قدیم بوده شماره وین نداره حالا کارت من باطل کردن میگن باید از نو بگیری یک میلیون تومان هزینشه من چکار کنم باتشکر
    پاسخ:
    سلام
    می بایست از سازمان حمل و نقل و پایانه ها پیگیری نمایید
    ۲۲ مهر ۹۵ ، ۲۰:۳۹ Reza.shofer@gmail.com
    سلام من نمیتوانم از سایت کارت خود را استعلام کنم 
    پاسخ:
    سلام.
    به انجمن رانندگان و یا نمایندگی سازمان حمل و نقل در پایانه ها مراجعه فرمایید.
    ۰۶ مرداد ۹۵ ، ۱۲:۱۸ کاظم ابناوی
    سلام اگه امکان دارد شارژ کارت هوشمند نامه عدم اعتیاد ونامه تسویه بیمه شماره خورده باشه در سیستم ثبت شود واز طریق سایت اعتبار داده. شود 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی