سایت تخصصی حمل و نقل

پشتبان برنامه صدور بارنامه IEBLS -جهت رفع اشکال برنامه EBL(سبا) میتوانیدباشماره 09191517001 تماس بگیرید

سایت تخصصی حمل و نقل

پشتبان برنامه صدور بارنامه IEBLS -جهت رفع اشکال برنامه EBL(سبا) میتوانیدباشماره 09191517001 تماس بگیرید

پیوندها
آخرین نظرات

باسلام

باسلام

برای دریافت پیامک بارنامه می بایست هزینه پرداخت کرد.

براساس نامه سازمان محترم راهداری (07 / 04/ 1399) می بایست جهت دریافت پیامک بارنامه کد ستاره 80 مربع را شماره گیری و نسبت به افزایش مبلغ شارژ اقدام کرد. هزینه پیامک بابت هر بارنامه مبلغ یکصد تومان می باشد.

 

باسلام

به اطلاع رانندگان و صاحبان کامیون می رساند

به دلیل اختلالات بوجود آمده در سامانه پیام رسان سازمان راهداری (از ابتدای خردادماه 99) پیامک صدور بارنامه برای راننده و صاحب کامیون ارسال نمی گردد.

لذا این اشکال از سوی سازمان راهداری و حمل و نقل کشور می باشد و تا کنون سازمان مذکور موفق به حل آن نشده است.

 

باسلام

برای فعال کردن پیامک (جهت آگاهی از صدور بارنامه برای کامیون و راننده) می بایست یکبار کلمه on و یکبار عدد 13 را به شماره 9820141+ پیامک نمایید
 
برای غیر فعال کردن پیامک (جهت آگاهی از صدور بارنامه برای کامیون و راننده ) می بایست کلمه offرا به شماره 9820141+ پیامک نمایید
 

 

از روز سه شنبه مورخه 28 بهمن 93
با صدور صحیح بارنامه و دریافت کد رهگیری،

مندرجات بارنامه  به صورت پیامک به صاحب کامیون و راننده   اطلاع رسانی مشود.

این پیامک از طرف سازمان راهداری و حمل  و نقل کشور به شماره 20141 می باشد.

 

ارسال پیامک سازمان براننده وصاحب کامیون

 

نظرات  (۷۶)

۲۲ اسفند ۰۱ ، ۰۲:۵۳ طالب ضحاکی

لطفا راهنمای کنید همه مراحل انجام دادم از انجمن صنفی رانندگان تا کد دستوری ٨٠ با ارسال شماره با ارسال حرف on ،فقط مسافت ها ٢۶٠ کیلومتر بیشتر نشدن ،مشکل کجاست  راه چاره ای ،راهنمایی کنید ممنون میشم 

۲۲ اسفند ۰۱ ، ۰۲:۲۷ طالب ضحاکی

با سلام من این مراحل همش انجام دادم پیامک نمیاد برام انجمن هم رفتم گفتن فعاله پیام هات ولی نمیاد پیام برام ،مسافت های کوتا رفتم بعد راننده دوم زدن من را ولی با هوشمند من بار میگیریم ولی پیامک نمیاد ،،حتی پیام که فرستادم برای 20141 جواب اونم نمیاد برام چطوره شده الان چکار کنیم ،

باسلام .

ازتاریخ ۲۶اسفند۹۹ که هوشمندم خودکاردوماه تمدیدشده .دیگه هرچی بارنامه زدم درقسمت استعلام کارت هوشمندرانندگان اضافه نشده .البته خودم باگوشی امتحان کردم.علتش چیه وآیابرای تمدیددوباره به مشکل نمیخورم ...ممنون

خطای 501170 مربوط به چیه و چطور میشه حلش کرد ممنون 

سلام  وقت بخیر.

وقتی بارنامه میگیرم پیامک برای یه شماره دیگه میره  برای تغییر شماره چکار باید کرد

۱۱ اسفند ۹۹ ، ۱۲:۴۲ محمدعلی عدالتمند

سلام من این کد رو ارسال کردم میگن فعاله اما برام پیامکی نمیاد و خطم دایمی هست ینی باید باز شارز کنم که برام پیامک بیاد اگر اره دایمی چجوری شارز کنم

۱۶ بهمن ۹۹ ، ۲۱:۲۴ امیرباباخانی

سلام .من ازسال ۷۳ تا سال ۸۰ هیچ اعتبار پرداخت بیمه رانندگان تریلی برام ثبت نشده درصورتیکه تمام دفترچه های و دفتر نوبت دهی بار با مهر و تاریخ موجوده ولی متاسفانه به حساب من واریز نشده فقط از سال ۱۳۸۰ به بعد به حساب پرداخت بیمه ام واریز شده لطفا بگید چکار باید بکتم .ممنونم از زحمات شما .امیر باباخانی .

سلام ببخشید من قبلا برام بارنامه میومد ولی الان یک هفتس نمیاد با این که شارژ هم دارم ولی نمیاد دلیلش چیه ؟

۱۲ آذر ۹۹ ، ۰۷:۴۵ محمد نصرآبادی

با عرض سلام و خسته نباشید.میشه خواهش کنم پیگیر کم کردن تعداد بارنامه جهت تمدید کارت هوشمند در این شرایط کرونایی باشید بخصوص برای امثال بنده که از خودم ماشین ندارم.چون واقعا با این وضع بازار وضع بار خیلی خرابه. ممنون میشم که پیگیری کنید 

سلام و خسته نباشید

بی زحمت خودتون یه بار کد #80* را با ایرانسل امتحان کنید تا نتیجه دستتون بیاد.

این کد برای ایرانسل کارایی ندارد.

سامانه 20141 هم همینطور

اگه راه حلی داره اعلام بفرمایید تا مشکل بسیاری از رانندگان گرامی حل بشه

سلام عزیز من مالک ماشین هستم

چطور میشه شماره موبایل ارسال پیامک رو تغییر بدیم

تمام بارنامه هایی که محموله سبد خالی نوشته میشود در وضعیت ناوگان مینویسد ثبت ابطال بارنامه در صورتیکه کد رهگیری خورده است . آیا بعدا اشکالی به وجود نمی آید

سلام من هوشمند تازه گرفتم .وتمام مراحل فعال سازی پیامک رو انجام دادم ولی بازم برام پیام از طرف بار بری نمیاد

سلام خط ایرانسل چه کدی باید بزنیم واسه فعال سازی پیامک بارنامه

پاسخ:
سلام
فرقی نمی کند
می بایست کد دستور ستاره هشتاد مربع را انجام بدهید
۱۶ شهریور ۹۹ ، ۲۱:۴۱ محمد حسین خادمی اراسته

تقاضای فعال شدن پیامک بارنامه

پاسخ:
سلام 
می بایست کد دستوری ستاره هشتاد مربع رو اجرا نمایید

سلام من عدد 13رو به 20141پیامک کردم میگه سرویس شما فعال است ولی پیامک بارنامه برام نمیاد

پاسخ:
سلام

باسلام

برای دریافت پیامک بارنامه می بایست هزینه پرداخت کرد.

براساس نامه سازمان محترم راهداری می بایست جهت دریافت پیامک بارنامه کد ستاره 80 مربع را شماره گیری و نسبت به افزایش مبلغ شارژ اقدام کرد. هزینه پیامک بابت هر بارنامه مبلغ یکصد تومان می باشد.



در صورتی که هنوز هم پیامک براتون نمی آید و اگر پیامکهای تبلیغاتی رو نبسته باشید می بایست به انجمن رانندگان یا به نمایندگی سازمان راهداری مراجعه نمایید 

سلام خسته نباشید

من خط تلفن همراهم ایرانسل هستش

کد ۱۳ یا کلمه on راوارد میکنم میگه فعال میباشد

بعد *80# را وارد میکنم کد ملی از من میخواد بعد وارد ک میکنم هیچ جوابی برای من نمیاد

ممنون میشم منو راهنمایی کنید

پاسخ:
سلام
در صورتی که هنوز هم پیامک براتون نمی آید و اگر پیامکهای تبلیغاتی رو نبسته باشید می بایست به انجمن رانندگان یا به نمایندگی سازمان راهداری مراجعه نمایید 

سلام و عرض ادب خدمت برادر ارجمند جناب آقای باقری عزیز و همکاران محترمتان:

خواهشمندیم سختی کار رانندگان برون شهری را هم پیگیری نمایید هر سال به ما میگن کار گروهی در مجلس جهت پیگیری سختی کار رانندگان ایجاد شده ولی هیچ خبر ی نمیشه لذا از شما برادر گرامی تقاضا مندیم پیگیری نمایید گر چه ممکنه در حیطه کاری شما نباشد ولی ما این انتظار رو از شما داریم 

سپاسگزاریم من الله توفیق

۱۳ تیر ۹۹ ، ۰۸:۵۳ حامد اقلید بار

سلام خدمت رانندگان عزیز

کد دسنوری ستاره هشتاد مربع رو من شماره گیری کردم و افزایش اعتبار زدم پیامک بانامه برام اومده 

سلام

سلام وقت به خیر . من شماره همراهمو تغییر دادم . چجوری میتونم شماره جدیدو برای ارسال پیامک بارنامه ثبت کنم ؟؟

لطفا راهنمایی کنید .تشکر 

۱۰ خرداد ۹۹ ، ۱۵:۰۳ مسلم میرعبدالهی شمسی

بارنامه های از مورخه فروردینماه

 

 

 

سلام من سرویس دریافت پیامک بارنامه رو فعال کردم ولی برام پیام نمیاد عدد ۱۳ رو هم ارسال میکنم می نویسد سرویس قبلا برای شما فعال شده ولی هیچ پیامکی نمیاد باید چکار کنم 

پاسخ:
سلام
کد دستور ستاره هشتاد مربع رو شماره گیری کنید و اقدام به افزایش شارژ نمایید
۰۸ ارديبهشت ۹۹ ، ۲۱:۰۳ علیرضاامیدوار

سلام من برای لاستیک ثبت میکنم پیامش نمیاد چرا.ولی برای بارنامه پیام میاد

 

پاسخ:
باسلام
احتمال دارد شماره همراه وارد شده برای کارت هوشمند کامیون شما اشکالی داشته باشد
در نهایت می بایست به انجمن رانندگان و یا به نمایندگی سازمان راهداری در خصوص کارت هوشمند مراجعه نمایید و اطلاعات ثبت شده رو بازبینی نمایند.

سلام من هم تو انجمن صبت کردم شمارما هم رو بارنامه شمارم میخوره تمام این کارا را کردم ۲۰۱۴۱پیام دادم اما بازم پیام نمیاد چکار کنم

پاسخ:
باسلام 

برای فعال کردن پیامک (جهت آگاهی از صدور بارنامه برای کامیون و راننده) می بایست عدد 13  را به شماره 9820141+ پیامک نمایید

محمدجواد باقری http://sabatransport.ir

سلام من قبلا عضو سرویس پیامک بارنامه بودم لغوش کردم

الان چند بار کلمه on رو به شماره ۲۰۱۴۱ اس ام اس کردم ولی خبری نشده

پاسخ:
سلام
یک بار عدد 13 رو به شماره 20141 پیامک کنید

باسلام . بانامه ها کد رهگیری میخورد ولی رانندگان اظهار میدارند پیامک برای ما نمی اید .در صورتیکه از باربری های دیگری بارنامه میگیرند پیامک برای انها ماید علت چیست

پاسخ:
سلام
متاسفانه حدود سه هفته ای می باشد که ارسال پیامک ها  توسط سیستم سازمان راهداری دچار نقص گردیده است
و باعث ناراحتی و سردرگمی رانندگان و شرکت های حمل و نقل گردیده است.
امیدوارم هر چه سریعتر این نقص برطرف گردد
۱۰ آبان ۹۸ ، ۲۱:۰۰ محمد جعفری

سلام من عضو سرویس اطلاع از وضعیت بارنامه هستم ولی برام چرا اس ام اس نمیاد لطفا راهنمایی کنید

پاسخ:
سلام

برای فعال کردن پیامک (جهت آگاهی از صدور بارنامه برای کامیون و راننده) می بایست کلمه on را به شماره 9820141+ پیامک نمایید


برای غیر فعال کردن پیامک (جهت آگاهی از صدور بارنامه برای کامیون و راننده ) می بایست کلمه offرا به شماره 9820141+ پیامک نمایید

سلام ببخشید من دوتا کامیون دارم فقط واسه یکیش پیام بارنامها میاد حالا واسه اون یکی ماشینم چجوری باید فعال کنم

پاسخ:
سلام

برای فعال کردن پیامک (جهت آگاهی از صدور بارنامه برای کامیون و راننده) می بایست کلمه on را به شماره 9820141+ پیامک نمایید


برای غیر فعال کردن پیامک (جهت آگاهی از صدور بارنامه برای کامیون و راننده ) می بایست کلمه offرا به شماره 9820141+ پیامک نمایید

سلام.آیا پیامک بارنامه برای راننده دوم هم ارسال میشود یا فقط برای راننده اول هست؟ با تشکر

پاسخ:
سلام
برای هر دو ارسال می شود
البته نه برای مسافت های کوتاه
سازمان برای مسافت های کوتاه فقط یک راننده (راننده اول) را ثبت می کنه و هیچ امتیازی برای راننده دوم قایل نیست

باسلام . لطقا وقتی که کرایه کمتر از تن برکیلومتر نوشته میشود همان موقع خطا بنویسد که بعداز کد رهگیری به اشکال برخورد نکنیم

پاسخ:
سلام
متاسفانه سازمان قبول نمی کنه. می بایست نرخ ها را قبل از ذخیره بارنامه بررسی نمایید
در صورت وجود مشکل باهام تماس بگیرید
۲۸ تیر ۹۸ ، ۰۴:۴۵ مهدی بیگی
سلام ببخشیدمن کارت هوشمندماشینم گم شده مدل ماشینمم ۵۶هستش ایادوباره بهم میدن برم اقدام کنم ممنون ازراهنماییتون
پاسخ:
سلام
بله مشکلی نیست
۱۳ تیر ۹۸ ، ۱۲:۱۲ مهدی محمودی باربری نوید اشترینان
سلام آقای باقری به خدا این کد یستی داره میشه بحران لطفا راهنمایی کنید
پاسخ:
سلام
واقعا کدپستی اعصاب همه رو علی الخصوص متصدیان زحمت کش را خورد کرده است
۰۴ تیر ۹۸ ، ۱۶:۴۸ مهدی محمودی باربری نوید اشترینان
سلام مهندس خواهشا جواب بدید چرا کارکرد راننده ها صفر شده راننده من خودم 20بارنامه براش صادر کردم کد رهگیری هم داره و شده صفرلطفا راهنمایی کنید
پاسخ:
سلام
اشکالات سرور سازمان هست
متاسفانه جواب گو نیستن
با سلام .من الان یک ماهه خودم پام زیر ماشین رفت و شکسته و دکتر برام گواهی پزشکی نوشته .ولی شماره هوشمندم دست چند تا هست روش بار میگیرن آیا برام مشکل پیش نمیاد .
پاسخ:
سلام
از نظر قانونی مشکل داره
ولی خودتون می دونید
آیا کد ملی و کد پستیی که راننده به باربری میدهد اگر کد ملی و کد پستی شخص و یا شرکت باشد باربری باید جوابگو باشد
سلام
متاسفانه اخیرا راه اندازی استارت آپها برای سازمانها و ارگانها تبدیل به نوعی مسابقه وتفاخر شده است وهمه تلاش دارند که از این رهکذر برای خود رزومه ای دست وپا کنند ودرآمارهای خود ارایه نمایند بدون این که در این میان توجهی به منافع صنفی شرکتها واشخاصی  بشود که عمر وسرمایه خود  رادر راهی صرف کرده اند که استار آپها قصد دارند آن را یک شبه طی کنند قطعا هیچ کس مخالف با پیشرفت نیست ولی چه بهتر که افراد واشخاصی که به صورت سنتی در صنف خود اشتغال دارند را به علم وتجهیزات روز مجهز کنیم تا ایشان ضمن حفظ کسب وکار خود بتوانند به دانش روز مسلح شوند وآن را با تجربه خود بیامیزند که قطعا دراین صورت شاهد رونق کسب وکارها خواهیم
نه اینکه رویش هر استارت آپ به معنای از بین رفتن تعداد زیادی از کسب های سنتی وبیکاری شاغلان در آن حوزه بشود
این امر به ویژه در بخش حمل ونقل باید مورد توجه تشکلها وانجمن های صنفی قرار بگیرد وتا دیر نشده چاره اندیشی بشود
۲۶ خرداد ۹۸ ، ۲۲:۰۵ سیدمحسن حجازی دهاقانی
سلام.ببخشیدچرانمیشه استعلام کارکردوتعدادبارنامه صادرشده راببینم.
سلام خسته نباشید.عضوهستم واسه صدوربارنامه که پیامک بیادولى رانندم بارزده اماپیام نیومده برام
۰۲ آذر ۹۷ ، ۲۲:۰۳ علیرضا زیبائی
سلام پیامک کارت هوشمندم را به این شماره فعال کنید ممنون میشم 
پاسخ:
سلام
از طریق لینک ذیل اقدام به فعال سازی پیامک نمایید

باسلام . در خدود دوهقته است  جهت کد رهگیری در خدود یک ال دو دقیفه صبر میکنم ولی کد رهگیری نمیدهد بعداز چندساعات سیستم وصل میشود و در خدود سه بارنامه کد میدهد و بع قطع میشود لطقا علت را مرقوم فرمائید.
۰۷ مرداد ۹۷ ، ۱۱:۱۲ علی اکبر کلاته آقامحمدی
سلام من برای فعال سازی پیامک بارنانه  به انجمن صنفی  رانندگان رفتم ثبت شده ولی برایم پیام نمیاد  لطفا راهنمایی کنید چکارکنم پیام تبلیغات هم فعال کردم
پاسخ:

باسلام

برای فعال کردن پیامک (جهت آگاهی از صدور بارنامه برای کامیون و راننده) می بایست کلمه on را به شماره 9820141+ پیامک نمایید


برای غیر فعال کردن پیامک (جهت آگاهی از صدور بارنامه برای کامیون و راننده ) می بایست کلمه offرا به شماره 9820141+ پیامک نمایید


محمدجواد باقری http://sabatransport.ir
سلام چه جوری بفهمم راننده ام چندتا بارنامه گرفته 
پاسخ:
باسلام
می بایست شماره پیامک بارنامه رو فعال کنید (از طریق انجمن) . پرینت گزارش از انجمن می توانید بگیرید البته 30 هزارت هزینه دارد
۲۹ بهمن ۹۶ ، ۱۵:۴۰ بهزاد طهماسب زاده
سلام 
چگونه میشه با اینترنت تعداد بارنامه های صادرشده را استعلام کرد؟ 
بدون اینکه به انجمن یا جای دیگه ای بریم؟ باتشکر
پاسخ:
سلام
از طریق لینک ذیل
http://sabatransport.ir/1394/11/12/%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%B9%D9%84%D8%A7%D9%85-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%DA%A9%D8%B1%D8%AF
۲۰ بهمن ۹۶ ، ۱۲:۱۶ رضامعینی زاده
جهت ارسال پیامک بارنامه
۲۲ خرداد ۹۶ ، ۱۷:۵۶ مهدسجادیان
سالم‌خسته‌نباشید
من‌قبلااسمس‌بارنامه‌دریافت‌میکردم‌ولی‌الان‌چند‌وقتیه‌دیگه‌اسمس‌نمیاد‌باید‌چکار‌کنم‌با‌تشکر
پاسخ:
سلام
می بایست به انجمن رانندگان و یا نمایندگی سازمان حمل و نقل در پایانه بار ها مراجعه نمایید و یا از طریق ذیل می توانید پیامک جهت توفق پیامک بدید.

راننده گرامی سلام ... برای حذف پیامکی ک مبنی بر گرفتن بارنامه از سوی راهداری ب راننده ارسال میشود کلمه 13َoffرا شماره9820141+ ارسال نمایید . ( میتوانید برای همان پیامک همین کلمه رو ارسال کنید)
سلام
میزان دریافت کد رهگیری در سال برای سواریهای برون شهری چقدر است.
یعنی باید چند تا کدرهگیری صورت وضعیت در سال داشته باشند.
ممنون از راهنماییتون
پاسخ:
سلام
می بایست به انجمن رانندگان شهرستان خود مراجعه نمایید



آدرس جهت پیام دادن در تلگرام  @bagherisabatransport

با سلام،سیستم پیامک من فعال است،چگونه میتوان برای کامیون دوم خود سیستم پیامک فعال کنم
پاسخ:
سلام
از طریق انجمن رانندگان و یا دفاتر نمایندگی سازمان در پایانه بارها
باسلام خدمت همکاران و شما کارفرمای محترم
بنده از سال ۸۳ تا۹۰ مشغول رانندگی با تریلر و کمپرسی بودم 
از سال ۹۰ تا ۹۵ با اتوبوس های شهری مشغول بکار بودم.
یک ماهی هست که هوشمندم رو تمدید کردم.
متاسفانه به هر ارگان یا شخصی برای کار مراجعه میکنم سابقه ۵سال گذشته رو میخوان.بنظر شما باید چکار کرد با این اوضاع اجتماع
پاسخ:
سلام
۱۴ بهمن ۹۵ ، ۱۲:۰۴ حسن مهر گستر
سلام.ببخشید چرا وقتی بارنامه صادر میشه اس ام اس برامون ارسال نمیشه..متشکرم...
پاسخ:
باسلام
به انجمن رانندگان و یا نمایندگی سازمان حمل و نقل در پایانه بار ها مراجعه نمایید

با سلام برای اطلاع رسانی که بتوان کامیون موقع صدور بارنامه پیامک ارسال به مالک شود با چه شماره ای یا با چه برنامه ای وارد شویم با تشکر

پاسخ:
باسلام
می بایست به انجمن رانندگان ویا نمایندگی سازمان راهداری در پایانه بار ها مراجعه نمایید
سلام من چطور بفهمم که چه کسی با هوشمند من بارنامه گرفته چون اخیرا یه نفر با شماره هوشمند من بارنامه گرفته ولی من از کجا بفهمم از کجا و کی گرفته سیستم داریم که بشه استعلام گرفت من راننده باری هستم
پاسخ:
سلام
پیامک خود را از طریق سازمان و یا انجمن رانندگان فعال کنید

سلام آیا متوانید با تیم ویور برنامه باربری منو چک کنید
پاسخ:
سلام
بله
۱۷ آبان ۹۵ ، ۱۲:۵۶ رسول یزدی پاریزی
اعتبار کارت سلامت اگر تمام شود تا اتمام شارژ یک ساله هوشمند آیا مشکلی پیش میاید ط
پاسخ:
سلام. 
اگر تمام شما . بصورت موقت کارت هوشمند شما غیرفعال می شود
۱۷ مهر ۹۵ ، ۰۸:۴۰ عطااله جاسمی
سلام منظورازکدvin چیه؟
پاسخ:
سلام. بر روی کارت ماشین ثبت شده است
سلام.قبلا پیامک صدور بارنامه دریافت میکردم وشماره موبایل ثبت شده ولی اکنون باوجود ارسال عدد سیزده به سامانه پیامکی فعال نمیگردد.لطفا راهنمایی کنید 
پاسخ:
سلام. 
می بایست به انجمن رانندگان و یا نمایندگی سازمان حمل و نقل در پایانه ها مراجعه نمایید
۲۱ شهریور ۹۵ ، ۲۲:۱۲ محمدتقی حسینی
سلام چگونه میتوانم ازتعداد بارنامه های صادرشده ام اطلاع حاصل نمایم. باتشکر
پاسخ:
سلام.
باید سیستم پیامکی خود را فعال کنید تا اعلام بشود.

سلام و خسته نباشید برای فعال سازی پیامک صدور بارنامه به انجمن مراجعه کردم شماره همراه در سیستم ثبت شده بود و بنده نیز با تلفن همراه تمام شماره های فعال سازی رو از 12 تا 17 به شماره پیامک 6040141 ارسال نموده ام ولی پیامک نمی یاد قبل از شارژ کارت همشمند می اومد .
با سلام تقریبا از اواخر تیر ماه بارنامه که صادر میشه پیامک نمی یاد قبلا هم که بار نامه صادر میشد پیامک می اومد مشکل چیه؟
پاسخ:
سلام.
مجددا به سازمان و یا انجمن مراجعه کنید تا براتون فعال کنند
سلام قبلا پیام صدور بارنامه برایم ارسال میشد اما چند ماهه دیگه ارسال نمیشه
پاسخ:
سلام
مجددا به سازمان حمل و نقل ویا انجمن رانندگان مراجعه نمایید
تا فعال گردد

سلام آقا میخوام استعلام کارکرد بگیرم ببینم راننده کجاها رفته . چطور میشه
پاسخ:
سلام
متاسفانه چند روزی هست استعلام کارت هوشمند خراب هست

http://sabatransport.ir/1394/11/12/%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%B9%D9%84%D8%A7%D9%85-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%DA%A9%D8%B1%D8%AF
سلام روش فعال کردن پیامک کارت هوشمند رانندگان؟؟؟
پاسخ:
سلام
به انجمن رانندگان و یا سازمان حمل و نقل مراجعه نمایید
فعال نمودن پیامک می بایست حضوری باشد
یاحق
سلام مهندس آیااستعلام کارت هوشمند قطعه چون ازدیروز هرچه به لینکش میرم واردنمیشه
پاسخ:
سلام
الان درست هست
سلام از چه طریق باید از تعداد بارنامه های صادر شده خود اطلاع پیدا کنم
پاسخ:
سلام
از طریق پیامک ها
از طریق انجمن رانندگان
و

از لینک می تواند استعلام مورد کارکرد را دریافت کرد

بوسیله شماره همراه و شماره کارت هوشمند و شماره پلاک وسیله نقلیه


استعلام کارکرد


سلام و خسته نباشید حدود ۳ ماه میشود علی رغم ارسال کد۱۴ به سامانه  مبنی بر ارسال پیامک صدور صورت وضعیت مسافری ولی همچنان پیامک آن برایم نمی آید. لطفا راهنمایی کنید
پاسخ:
سلام
از طریق انجمن رانندگان و یا از طریق سازمان پیگیری کنید. (مراجعه حضوری)
ببخشید نرم افزار  جدید سبا الان قابل استفاده میباشد  یا هنوز کامل نیست
پاسخ:
سلام
هنوز نهایی نشده است
۰۶ آذر ۹۴ ، ۱۵:۳۹ حمزه رحیمی شهرستان لامرد فارس
سلام برحضرت امام حسین (ع)وشهدای اسلام از صدر تا اکنون نزدیک شدن اربعین حسینی رابر امام عصر(ع)وهمه خانواده حمل ونقل عرض تسلیت  دارم وازکلیه همکاران حمل و نقل ورانندگانی که در رسیدن مردم کشورمان به عراق وزیارت تلاش می کنند از صمیم قلب تشکر می نمایم واز امام زمان (ع)دعای عاقبت بخیری همه زحمت کشان خواستارم
۲۰ آبان ۹۴ ، ۱۵:۰۱ حمزه رحیمی
سلام بر همه رانندگان وکار گزاران صنف  در بعضی مواقع صورت وضعیت مسافری دریافت کرده ایم ولی به اینترنت مراجعه می کنیم به عنوان کارکرد ثبت نشده است در این صورت باید چکار کرد ویگر اینکه ایا میشود از طریق گوشی همراه از ثبت صورت حساب  اگاه شد
پاسخ:
سلام
می بایست به انجمن رانندگان و یا به دفتر سازمان در پایانه بار مراجعه نمایید
سلام چگونه پیام صدور بارنامه که برای کامیونم صادر میشود را باید فعال کنم
پاسخ:
سلام
می بایست به انجمن رانندگان و یا به دفتر سازمان در پایانه بار مراجعه نمایید

با سلام

چگونه باید شماره تلفن همراه را ثبت کرد تا پیامک بارنامه ارسال شود ؟ با تشکر

پاسخ:
می بایست به انجمن رانندگان و یا به دفتر سازمان در پایانه بار مراجعه نمایید

سلام .چطوری میشه از طریق سایت تعداد بار نامه های صادر شده رو نگاه کرد
پاسخ:
سلام
در اینترنت همچین خدماتی ارایه نمی شود

سلام ،چطوری میشه این سیستما فعال کرد؟
پاسخ:
سلام
از طریق درخواست به انجمن صنفی رانندگان 
و یا درخواست به دفاتر سازمان حمل و نقل در پایانه بار ها
سلام چکار کنیم که این سیستم فعال شود؟با تشکر لطفا سریع جواب دهید.
پاسخ:
سلام
چی سیستمی فعال شود
سلام راهنمایی کنید ببینم درکدام سایت میشود استعلام معاینه فنی خودرکنییم
پاسخ:
سلام 
در حال حاضر امکان رد یابی و استعلام معاینه فنی وجود ندارد
۲۴ ارديبهشت ۹۴ ، ۰۹:۲۸ مهدی میرزایی
شهادت امام موسی کاظم  رابه شما آقای باقری وتمامی همکاران عزیز تسلیت عرض می کنم
پاسخ:
ممنون
بنده نیز متعاقبا به شما و دوستان تسلیت عرض می نمایم
Sadegh

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی