سایت تخصصی حمل و نقل

پشتبان برنامه صدور بارنامه IEBLS -جهت رفع اشکال برنامه EBL(سبا) میتوانیدباشماره 09191517001 تماس بگیرید

سایت تخصصی حمل و نقل

پشتبان برنامه صدور بارنامه IEBLS -جهت رفع اشکال برنامه EBL(سبا) میتوانیدباشماره 09191517001 تماس بگیرید

پیوندها
آخرین نظرات

با سلام


برای فعال کردن پیامک (جهت آگاهی از صدور بارنامه برای کامیون و راننده) می بایست کلمه on را به شماره 9820141+ پیامک نمایید

برای غیر فعال کردن پیامک (جهت آگاهی از صدور بارنامه برای کامیون و راننده ) می بایست کلمه offرا به شماره 9820141+ پیامک نمایید

از طریق آدرس ذیل می توانید از کارت سلامت خود پرینت بگیرید.


سایت دریافت کارت سلامت رانندگان



برای گرفتن پرینت کارت سلامت می بایست کد ملی خود را در این سایت وارد نمایید .


لازم به ذکر می باشد که اجرای طرح حذف فیزیکی (کارت) سلامت رانندگان حمل و نقل عمومی جاده ای  از اول مهر ماه در سراسر کشور اجرایی شده است.



  • به منظور استعلام کارت هوشمند راننده و ناوگان و اطلاع از فعال بودن آنها ، شما می توانید شماره کارت هوشمند مورد نظر را به شماره 3000141 پیامک نمایید.


     و راه دیگر اینکه به آدرس ذیل مراجعه و استعلام راننده و ناوگان و کارت سلامت را انجام دهید


  • استعلام کارت هوشمند 
  • استعلام کارت هوشمند ناوگان باری
  • استعلام کارت هوشمند راننده
  • استعلام کارت هوشمند ناوگان مسافربری
  • استعلام کارت سلامت راننده
  • استعلام دوره های آموزشی رانندگان



  • موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۲/۱۸
    محمدجواد باقری

    نظرات  (۶۴)

    سلام مهلت کارت سلامتم تموم شده بود ولی کارت هوشمندم سیستمی اعتبار شده حالا کارت سلامت جدید گرفتم ولی هوشمندم همچنان غیرفعاله میشه بدون مراجعه به انجمن صنفی و پایانه هوشمندم رو فعال کنم؟ ممنون 

    ۱۱ فروردين ۰۰ ، ۱۹:۰۴ حمیدجوانی بخت

    سلام من کارت سلامتم تمام شده دوباره اقدام کردم ولی دوروزه کارت سلامتم فعال نشده چه باید بکنم خواهشها راهنماییم کنید

    ۲۸ اسفند ۹۹ ، ۰۱:۵۴ محمد تقی امینی خرمی

    سلام خدا قوت با توجه ب دستور العمل مبنی بر تمدید کارت سلامت رانندگانی ک از آبانماه تا سی اسفند 98 ب اتمام رسیده   یا می رسید  این قایده  شامل حال بنده نگردیده  با وجود اینکه تاریخ اتمام کارت سلامت من تاریخ26اسفند 99میباشد ممنونم از توجه شما 

     

     

    باسلام

    جناب مهندس،من شش روزپیش کارت سلامتم رافعال کردم ولی تاحالاواردسازمان نشده

    هوشمندم غیرفعاله

    سیستم میگه اعتبارسلامت تمام شده

    یعنی چه،من بایدچه کارکنم

    ممنون

    ۱۷ آذر ۹۹ ، ۰۰:۰۰ جواد غلامی

    سلام. تاریخ کارت سلامت من تمام شده .میتونم غیرحضوری اقدام کنم.ممنونم

    باسلام اول کارت هوشمند گرفته بشه یا کارت سلامت وگواهینامم هنوز نرسیده به پست پایه دوم میشه اقدام کردممنون

    ۲۱ آبان ۹۹ ، ۱۴:۴۹ محمدرضابشخشم

    سلام. با توجه به این شرایط کرونا از طریق چه سایتی و چجوری برای تمدید کارت سلامت اقدام کنیم.

    سلام،من راننده پایه یک مسافربری هستم وسی وسه ساله هستم پنج روزپیش کارت سلامت یکساله برام صادرکردن وقتی پیگیرشدم میگن قانون جدیده؟آیااین حقیقته یانه؟

    سلام کارت سلامت را می توانم غیر حضوری فعال کنم؟

    ۰۸ مهر ۹۹ ، ۱۹:۴۰ مهدی محمودی باربری نوید اشترینان

    سلام مهندس جان برنامه بروزرسانی شده الان که باز میکنم سرویس دهنده از من میخواد  

    ۰۶ مهر ۹۹ ، ۱۳:۱۶ عبدالرسول بینایی رهبری

    سلام کارت سلامتم دیروزتاریخش تموم شده ایامیشه بصورت غیرحضوری تمدیدکنم ؟

    کدوم سایت بایدمراجعه کنم راهنماییم کنین لطفا ،ممنون ازسایت خوبتون

    ۳۱ شهریور ۹۹ ، ۱۴:۳۷ سجاد خوش طینت

    سلام عرض ادب

    من اعتبار کارت سلامت ام تموم شده کجا باید مراجعه کنم یا از کجا نامه بگیرم برای تمدید کارت سلامت. ممنون

    سلام اقا من پایان خدمت ندارم. تحت هیچ شرایطی یعنی هیچ راهی نداره من بتونم کارت سلامت بگیرم ؟؟؟؟؟؟

    پاسخ:
    باسلام
    اگر کارت سلامت رو برای رانندگی و گرفتن کارت هوشمند رانندگی می خواهید که حتما نیاز به داشتن کارت پایان خدمت می باشد
    ۱۱ شهریور ۹۹ ، ۱۸:۲۷ مهدی اتشبارسنگانی

    سلام من کارت سلامتم تاریخش تموم شده میتونم غیر حضوری تمدید کنم

    سلام ببخشید من به تازگی گواهی نامه پایه دوم گرفتم گواهی نامم تا حلا نیامده می توانم برای کارت سلامت اقدام کنم

    پاسخ:
    سلام
    بله . 

    سلام 

    آیا بدون پایان خدمتم کارت سلامت میشه گرفت ؟

    پاسخ:
    سلام
    برای داشتن کارت هوشمند رانندگی 
    می بایست کارت پایان خدمت و یا معافیت داشته باشید
    ۱۷ خرداد ۹۹ ، ۲۰:۴۲ یونس دهقان

    سلام چرا سایت فطع ؟؟؟؟

    پاسخ:
    سلام
    سامانه سازمان مشکل داره

    سلام‌خسته نباشید

    ممنون میشم راهنماییم کنید

    من گواهینامه پایه یکم گرفتم بدون نیاز به کارت پایان خدمت

    الان میخوام کارت سلامت و کارت هوشمند بگیرم. آیا بدون کارت پایان خدمت هم امکان پذیر هست گرفتن کارت سلامت و هوشمند برای پایه یکم؟

    ممنون میشم راهنماییم کنید 

    سپاس

    سلام میشه کارت سلامت رو اینترنتی تمدید کرد 

    پاسخ:
    باسلام
    با توجه به ویروس کرونا
    بله

    کجا کد ملی را باید وارد کنیم

    پاسخ:
    سلام.
    بله؟

    سلام . من کارت هوشمندم را شهرستان گرفتم و الان تهران کار میکنم و کارت سلامتم تاریخش تموم شده اگه کارت سلامتم را تهران بگیرم مشکلی نداره

    پاسخ:
    سلام
    شما می توانید از هر شهری در کشور اقدام به تمدید کارت هوشمند و یا گرفتن کارت سلامت نمایید
    یاحق

    سلام  گرفتن کارت هوشمند رانندگان کلا چندتومان هزینه دارد،؟ وچه مراحلی را باید طی کنی که بدستت برسد؟ ، وچه مدت طول میکشد؟  باتشکر از همکاران بزرگوارم

    پاسخ:
    باسلام
    مدرک تحصیلی حداقلی برای رانندگی: 
    حداقل سن متقاضی:
    گواهینامه:
    هزینه
    کارت سلامت:
    عدم سوء پیشینه:
    عدم اعتیاد:

    باسلام . اعتبار کارت هوشمند راننده چند ساله است
    پاسخ:
    سلام
    بین یک تا دو سال می باشد
    سلام.ابنجانب پارسال برج.شش کارت هوشمندم تاریخش تموم شد و در استان دیگری مشغول بکار بودم.و بعد از چهار ماه ب استان خودم اومدم و تمدیدش کردم حالا اداره بیمه بیمه منو.قطع کرده ومیگه که باید مجددا کلیه مراحل بیمه رو.انجام بدی وخودت رو.بیمه کنی درصورتی ک مبلغ بیمه من رو شرکت داده فقط کارتم تمدید نکردم حال بیمه من قطع هس.چکار کنم کارتم تا برج ده مهلت دارد
    ایا پرونده روپزشک تایید کنه دیگه موردتایید سازمانه وکارت سلامت شارژ میشه ممنون
    ۲۱ آذر ۹۶ ، ۱۷:۰۲ حبیب الاه جلالی
    باسلام ایا به دلیل نرسیدن وقت برای انجام اتمام مراحل ازمایشات ازیه مرکز دیگه دریه شهر دیگه برای کارت سلامت اقدام کرد چون دراین مرکز پرونده جدید ثبت شده یانه
    پاسخ:
    سلام
    به انجمن رانندگان استان مراجعه نمایید
    جواب ها خیلی دقیق هستن همه شون شد به انجمن مراجعه کنید بعداز چند ساعت صحت سلامت جدید که گرفته شده در سیستم می نشیند
    پاسخ:
    سلام
    متاسفانه در بیشتر موارد همینطور می باشد
    به این دلیل که بعضی از بخشنامه براساس تفکر آن انجمن یا سازمان عمل می شود و بعضی هم بنده به جواب دقیق نمی رسم
    سلام اگه کسی بیمه بیکاری دریافت کنه میتونه برای کارت هوشمند اقدام کنه و کارت هوشمند بگیره
    پاسخ:
    سلام
    دریافت بیمه بیکاری ، یعنی اینکه شما مشغول به کاری نیستید
    اما بهتر است اطلاعات دقیق را از انجمن های صنفی رانندگان دریافت نمایید
    ۲۵ مهر ۹۶ ، ۱۹:۴۴ عبدالحمید رنجبر
    کارت سلامت کرفتم تو سیستم فعال نشده چه کار کنم
    پاسخ:
    سلام
    به انجمن رانندگان مراجعه نمایید

    سلام وقت بخیر کارت سلامت گرفتم ولی هنوز کارت هوشمند م فعال نشده 
    پاسخ:
    سلام
    از 5 ساعت تا 24 ساعت طول می کشد تا فعال گردد
    چه طوری باید شمارهکارت ملی راوارد کرد
    پاسخ:
    باسلام
    این اطلاعات توسط انجمن رانندگان در سیستم وارد می شود
    لذا راننده می بایست به انجمن رانندگان مراجعه و نسبت به بروز گردانی اطلاعات اقدام نماید
    salam
    bramzamanh daryaft barnamhSMSnameyadashkal az kojast mamnoon  EBRAHIM

    سلام برای تمدید کارت به کجا باید مراجعه کنیم

    پاسخ:
    سلام
    به انجمن صفی رانندگان در سراسر کشور.



    آدرس جهت پیام دادن در تلگرام  @bagherisabatransport


    ۱۴ اسفند ۹۵ ، ۱۵:۳۲ سید محمود جعفری
    سلام چطوری در سامانه کارت سلامت شماره تلفن ثپت کنم
    با عرض ادب و احترام
    براى شروع مراحل اول باید کارت سلامتمو بکیرم؟؟؟یا برا کارت هوشمند اقدام کنم؟؟؟
    ممنون میشم راهنماییم کنید
    پاسخ:
    سلام. ابتدا برای کارت هوشمند اقدام نمایید
    باسلام راسته میگن بازنشستگی رانندگان 25سال شده
    پاسخ:
    سلام
    خیر
    چرا از کارت سلامت نمیشه پرینت گرفت؟؟؟؟؟؟؟اصلا آیکنش غیرفعاله

    پاسخ:
    سلام
    اشکال از سیستم سرور سازمان هست
    سلام هر چه میخوام استعلام کارت سلامتم رابگیرم خطا میزنه
    پاسخ:
    سلام
    به انجمن رانندگان مراجعه نمایید

    سلام
    برای گرفتن کارت سلامت در تهران کجا باید اقدام کنیم محدوده صادقیه
    پاسخ:
    سلام
    لیست شرکتهایی که کارت سلامت می دهند را می بایست از انجمن راننده و سازمان حمل و نقل پیگیر بشوید

    ۲۷ دی ۹۵ ، ۲۰:۳۲ fazel kazerooni
    سلام
    ببخشید هزینه صدور کارت هوشمند جدید االصدور و کارت سلامت جدید چقدر است؟؟حدودا؟؟
    تشکر
    پاسخ:
    سلام
    هر استان متغییر می باشد
    به انجمن رانندگان مراجعه نمایید
    س کارت سلامتم رو تمدید کردم تو صفحه نمیاره قبایها رو میاره چکار باید بکنم
    پاسخ:
    سلام.
    مجددا به انجمن رانندگان مراجعه نمایید
    ۱۶ دی ۹۵ ، ۱۸:۰۷ سید جواد
    سلام مشکل من در رابطه با بیمه است که بیمه کشاورزی روستایی (تامین اجتماعی)دارم اما گفتند باید این بیمه رو تبدیل کنم به رانندگان تا کارت هوشمند سلامت بگیرم سوالم اینه مگه هر دو تامین اجتماعی نیست؟این در حالیست که گفتند ممکن است بعدا آزاد حساب بشه با مبلغ290000تومان!آیا منطقی است با اینکه حق بیمه کشارزی 70000 تومان هست با تبدیل به بیمه رانندگان روستایی 290000 بپردازم؟
    پاسخ:
    سلام. می بایست به سازمان حمل و نقل و پایانه ها مراجعه نمایید
    ۰۸ دی ۹۵ ، ۰۴:۱۷ مصطفی ضیاء
    باسلام وخسته نباشیدخدمت شما
    بنده دارنده گواهینامه پایه دوقدیم هستم(سال 84گرفتم).الان میخوام روی ماشین جاده ای کارکنم میگن مدارک لازم روبگیرم.بایدچکارکنم وچی میخواد؟چون شنیدم براگواهینامه های قدیمی فرق داره
    ممنون میشم راهنماییم کنید
    باتشکرازشما
    پاسخ:
    سلام.
    می بایست به انجمن رانندگان استان خود مراجعه نمایید
    ۳۰ آذر ۹۵ ، ۱۵:۱۳ مر تضی نعمتی
    5390021800
    ۲۳ آذر ۹۵ ، ۱۸:۴۹ ایرج میرزای
    باسلام اینجانب راننده مسافری هستم که کلاس های آموزشی را انجام داده ام و کارت های آن ها را نیز دریافت کرده ام ولی حالا که برای تمدید کارت هوشمند مراجعه کرده ام میگویند دوباره باید شرکت کنید تا کارت هوشمندت را تمدید کنیم و کسی کارت هایی که من دارم را قبول نمیکند خواهشمند است راهنمایی ام کنید با تشکر
    پاسخ:
    سلام
    طبق دستورالعمل جدید . راننده اگر تا زمان مشخصی کار نکند میبایست از ابتدا مراحل را انجام بدهد
    برای تکملیل مدارک از قبیل پاس دفترچه یک بینلمللی .کاپیتاژ ماشین استارت شروع رو از کجا بزنم .با تشکر .رادمهرز تعرا
    پاسخ:
    سلام
    به انجمن رانندگان و یا سازمان حمل و نقل مراجعه نمایید
    هزینه تمدید کارت سلامت چند تومان است ؟
    اگر دوازده بارنامه اما از ده هزار کیلومتر شش هزار پر شده چهار هزار کم اما تعداد دقیقا دوازده 
    آیا برای شارژ هوشمند مشکلی هست یا نه ؟
    ممنون از لطف و مرامتون پاسخ ما خانه بدوشان که چرخه حمل و نقل یکی از اساسی ترین پایه کشور را با هزاران خطر و..میچرخونیم جواب دهید 
    پاسخ:
    سلام
    به انجمن رانندگان و یا سازمان حمل و نقل مراجعه نمایید
    ۱۵ آبان ۹۵ ، ۱۵:۰۷ حسین حسینی
    سلام خواهشا به این مسئولین توصیه کنید یه فکری به این سختی کار رانندگان باری و سنگین بکنند واقعا این کار عواقب سخت برای بعد داره مثل بیماریهای اعصاب کمردرد پروستات رعشه اگه به بازنشستگی برسه با این شرایط رانندگی جدید واقعا خسته شدیم از این همه تبعیض ما قشر راننده هیچ حامی داخل هیچ ارگانی نداریم کارمان سخت و طاقت فرسا است اما مسئولان چشمهای خود را بسته و به رانندگی به عنوان یک شغل تفریحی فکر میکنند خیلی جای تاسف دارد
    پاسخ:
    سلام. 
    امیدوارم تاثیر بگذارد
    ۰۸ آبان ۹۵ ، ۱۹:۵۹ رسول یزدی پاریزی
    بعد از اتمام کارت سلامت .کارت هوشمند غیر فعال میشود یا نه باید چکار کنم
    ۰۸ آبان ۹۵ ، ۱۹:۵۰ رسول یزدی پاریزی
    دوازده بارنامه کافیست با مسافت کمتر از ده هزار برای شارژ هوشمند باری
    ۲۶ مهر ۹۵ ، ۱۴:۳۴ عقیل محمودی
    سلام کارت صحت سلامت بنده تمام نشده دو ماه وقت دارد دوباره آزمایشات رو انجام دادم و در خواست کارت صحت سلامت کردم خواستم پرینت بزنم اطلاعات کارت قبلی رو میزنه دلیلش چی هست و کارت جدید رو کی میتونم پرینت بگیرم با تشکر 
    پاسخ:
    سلام
    می بایست به انجمن رانندگان مراجعه نمایید
    ۲۶ مهر ۹۵ ، ۱۴:۳۲ عقیل محمودی
    سلام کارت صحت سلامت بنده تمام نشده دو ماه وقت دارد دوباره آزمایشات رو انجام دادم و در خواست کارت صحت سلامت کردم خواستم پرینت بزنم اطلاعات کارت قبلی رو میزنه دلیلش چی هست و کارت جدید رو کی میتونم پرینت بگیرم با تشکر 
    پاسخ:
    سلام
    می بایست به انجمن رانندگان مراجعه نمایید
    سایت دریافت کارت سلامت کارنمیکند
    با سلام؛ این هزینه های کارت سلامت زیاده؛ چرا ما که بیمه تامین اجتماعی هستیم از بیمه استفاده نمیکنند که هزینه اش مقرون به صرفه باشه خدایی زیاده پس این دفترچه بیمه به چه دردی میخوره؛ یه خورده بفکر این رانندگان زحمت کش باشید قشر آسیب پذیری هستند؛ عدالت اجتماعی در این قشر رعایت نمیشه خیلی حق کشی میشه؛  باتشکر
    امروز جهت گرفتن کارت سلامت به مرکز بهداشت ارومیه مراجعه کردم وآزمایشات لازم را دادم گفتن ساعت 16 به بعد می توانی کارت سلامت خودرا از سایت دریافت کنی ولی حال کارت های قبلی در سایت است کارت جدید نیست لطفا راهنمای کنید
    سلام به من کارت سلامت 6ماهه دادندامروزپیامک فرستادم جوابش.کارت مورد نظر چاپ شده و غیر فعال می باشد  نام و نام خانوادگی : ........العان موندم چکارکنم می تونم کارت هوشمندموتمدیدکنم یابرم کارت سلامت پیگیری کنم که فعال بشه لطفا راهنمای کنید
    پاسخ:
    سلام. 
    با این شماره تماس بگیرید
    025-37780427 اقای شاکری
    ۰۷ تیر ۹۵ ، ۰۳:۲۵ رسول یزدی
    تمدید کارت هوشمند تریلر هفت محوریا کمرشکن که مسافت تردد خارج از استان ندارد چگونه است
    پاسخ:
    سلام
    به انجمن رانندگان مراجعه نمایید
    برای ثبت نام کارت سلامت از کجا باید شروع کنیم.
    پاسخ:
    سلام
    به دفاتر طب کار مراجعه نمایید
    مبلغ واریزی خیلی زیاده 

    پاسخ:
    سلام
    طبق بخش نامه سازمان
    نرخ و تعرفه طب کار از سوی وزارت بهداشت و سازمان راهداری ابلاغ می گردد
    سلام.ببخشید من اوایل دیماه براى کارت سلامت رانندگى به مرکز طب کار بابائى مراجعه کردم،و دو روز بعد که زنگ زدم براى جواب آزمایش بهم گفتن که شما باید تست خواب انجام بدى.رفتم اونجا بهم گفتن هزینش ٩٠٠ میشه،شما ندارى ٧٠٠ بده.بعد همونجورى موند تا اینکه رفتم بیمارستان بهارلو و با مرکز طب کار اونجا صحبت کردم و مشکلمو بهشون گفتم و اونا هم تعجب کردن! بعد حالا تست خواب بیمارستان بهارلو بهم گفتن که با دفترچه هزینش ٢٥٠ میشه.حالا من رفتم برا معاینات و آزمایشات بیمه که دفترچه رو بگیرم ، از مرکزى که بیمه منو فرستاده برا آزمایش سلامت بهم گفتن که از همون مرکز طب کار که براى کارت سلامت اقدام کردى کپى پروندتو بیار که من بزنم به برگ معاینت.دوباره رفتم مرکز بابائى و گفتم کپى میخوان برا بیمه و صدور دفترچه ، ولى کپى رو هم بهم ندادن! بهشون میگم آقا من قلت کردم اومدم مرکز شما پرونده منو ببندین من برم یه مرکز دیگه، میگن پرونده شما مادام العمر باز میمونه!!! واقعا نمیدونم چیکار کنم
    پاسخ:
    سلام
    طب کار طرف قرارداد با سازمان می باشد
    شما می توانید از طریق سازمان و یا انجمن رانندگان اقدام نمایید
    باتشکر
    ۱۸ آذر ۹۴ ، ۱۷:۴۱ عباس خاکباز
    سلام امروز صبح آزمایشات سلامت رانندگان را انجام دادم قرار بود 4ساعته کارت جدید صادر بشه ولی در سایت بالا کارت قدیمی موجوده
    پاسخ:
    سلام
    در این چند روز یکم سیستم ها دچار اختلال هستند

    سلام 
    مدارک لازم برای  تمدید کارت سلامت را لطفا ذکر بفرمایید
    با تشکر 
    پاسخ:
    یک قطعه عکس و کپی شناسنامه و کارت ملی و درصورت وجود کارت هوشمند رانندگی
    سلام 
    مدارک لازم برای  تمدید کارت سلامت را لطفا ذکر بفرمایید
    با تشکر 
    سلام
    پاسخ:
    و علیکم السلام

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی