سایت تخصصی حمل و نقل

پشتبان برنامه صدور بارنامه IEBLS -جهت رفع اشکال برنامه EBL(سبا) میتوانیدباشماره 09191517001 تماس بگیرید

سایت تخصصی حمل و نقل

پشتبان برنامه صدور بارنامه IEBLS -جهت رفع اشکال برنامه EBL(سبا) میتوانیدباشماره 09191517001 تماس بگیرید

پیوندها
آخرین نظرات
۰۷ آذر ۹۸ ، ۱۳:۲۶

جستجوی کدپستی از روی نقشه

با سلام 

از طریق سایت ذیل می توانید کدپستی محل مورد نظرتان را از روی نقشه بدست بیاورید.

 

جستجوی کدپستی از روی نقشه

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۸/۰۹/۰۷
محمدجواد باقری

نظرات  (۶۴)

قم خیابان ۷۵متری عمار یاسرخیابان قدوسی کوچه ۴ پلاک ۳۶

کد پستی منزلمان را میخواستم

سردار جنگل. خ طباطبایی. تختی. کوچه 30 دستگاه گلها. پلاک 5 واحد دوغربی

سلا کد پستی منزلمان را میخوام

۲۲ اسفند ۹۹ ، ۱۳:۰۴ افسر قارنگی ۰

کد پستی پردیس فاز ۱۱ بلوک ۱۱۵ رو میخواستم

کد پستی میخواهم اصفهان منطقه چهار سه راه ملک شهر خیابان آزادی بن بست وحدت پلاک ۶

۱۲ اسفند ۹۹ ، ۱۶:۴۷ علی اصغر اکبری

بیرجند نرجس 23 پلاک 27

کد پستیه پردیس فاز ۱۱ رومیخوام

 

۲۷ بهمن ۹۹ ، ۱۸:۰۶ زهرا غفوریان
شماره کدپستی میخام

سایتون خیلی مسخره و وقت تلف کن است  اه ه ه ه ه ه 

خراسان جنوبی شهرستان زیرکوه بخش زهان روستای سارجین

 

۱۲ بهمن ۹۹ ، ۲۱:۳۵ سجاد اسمخانی
دریافت کد پستی

من نتونستم کد پستی رو پیدا کنم

همش میگه یافت نشد

حتی روی نقشه زدم رو ساختمون

ولی نمیشه

۰۱ بهمن ۹۹ ، ۱۱:۰۹ انیسه مهمدی

سلام من کدپستی مان را از طریق نقشه پیدا نمیکنم آدرس مشهد ،سیدرضی34 پلاک 272 واحد 3

۳۰ دی ۹۹ ، ۲۲:۵۴ ولی الله محمدی

دریافت کد پستی

۲۸ دی ۹۹ ، ۱۳:۱۱ نسیمه کوهساری

درخواست کد پستی

کد پستی چجوری بفهمیم چنده مال ما

بسیار عالی

۰۳ دی ۹۹ ، ۱۰:۴۳ مصطفی گودرزی

سلام کد پستی محل کارمو میخوام

من‌کد‌پستی‌خودم‌را‌گم‌کردم

چرا دیگه نقشه سایت sina post کار نمیکنه دلیلش چییه

۱۶ آذر ۹۹ ، ۱۰:۵۵ حسن پلنگ بجمعه

کد پستی را گم کردم

 

کد ملی منزلم را میخواستم

۰۵ آذر ۹۹ ، ۱۳:۰۳ زهره اسفندیار

سلام کدپستی میخواستم

۰۳ آذر ۹۹ ، ۱۲:۱۲ حمید ترکمندی

دوستان چنانچه برای محل مورد نظر شما کدپستی ده رقمی تعریف شده باشد و کارکنان ادارات کدگذاری و اطلاعات مکانی پستی شرکت ملی پست نیز در پروژه معروف به GNAF توانسته باشند در نقشه های موجود ساختمان شما را شناسایی کرذه و کدپستی را به پارسل (قطعه) ساختمانی مورد نظر تخصیص داده باشند می توان از روی نقشه موجود در سامانه های GNAF.post.ir  و یا sina.post .ir کد پستی مورد نظر را پیدا کرد. در غیر اینصورت باید در سامانه https://epostcode.post.ir/postcode  یا از طریق سامانه www.post.ir بخش دریافت کدپستی ثبت درخواست نمود تا از طریق پیامک کدپستی برایتان ارسال خواهد شد

۰۳ آذر ۹۹ ، ۰۷:۴۰ جلال میری

سلام 

من آدرس رو روی نقشه پیدا میکنم اما کد پستی رو بصورت کامل نمایش نمیده 

فقط ۵ رقم اول رو نشون میده

۲۷ آبان ۹۹ ، ۱۳:۵۳ اله مراد رنجبر

کد پستی منزل خودم واقع دراستان فارس  شهرستان شیراز بخش مرکزی منطقه ی سیاخ دارنگون روستای قلعه چوبی منزل شخصی اله مراد رنجبر

۰۹۳۸۴۷۷۶۰۵۹

کد پستی خونمون می خواستم

کدپستی منزل میخوام

درخواست کد پستی

استان البرز.شهرستان اشتهارد. مسکن مهر. بلوک ۱۰۹ واحد۵

۱۶ آبان ۹۹ ، ۱۱:۱۰ علیار پوررجب

سلام من کد پستی ده رقمی برای واحد خود رادارم الان جهت گرفتن سند واحدها اداره ثبت و اسناد ازمن کد پستی قدیمی این ساختمان را میخواهد ومن واقعا نمیدانم کد پستی ملک قدیمی چند است مرا راهنمایی کنید باتشکر 

سلام ببخشید من از تو این سایت درخواست کد پستی زدم برای خودم وهمسایه از هر دو ما یکی شده و من شماره واحد ها هم درست نوشتم ولی پیام کد رهگیری که امد واحد ما دوباره نوشته بود برای همسایه

سلام من کدپستی یک شماره کم داره چکار کنم من کدپستی خودم میخوام ۳۳۹۴۱۳۸۹۶کد پستی یک شماره کم داره ادرس پاکدشت شریف اباد

 

 

سلام من کدپستی یک شماره کم داره چکار کنم من کدپستی خودم میخوام ۳۳۹۴۱۳۸۹۶کد پستی یک شماره کم داره ادرس شریف اباد پاکدشت

درود بر شما ،کد پستی خونمون را میخواستم ،سپاس 

۲۷ مهر ۹۹ ، ۰۳:۰۹ امیر دوستی
دریافت کدپستی

کد پستی ثبت نام کردم نیومده باید چکار کنم

۲۲ مهر ۹۹ ، ۱۱:۱۶ صفت الله محمدلو

سلام وقت بخیر کوچه مورد نظر به دلیل جدید الاحداث بودن نام گذاری نشده هنوز

۲۱ مهر ۹۹ ، ۱۹:۴۷ اشرف نوروزی

کدپستی

۲۱ مهر ۹۹ ، ۱۹:۴۶ اشرف نوروزی

کدپستی

۰۸ مهر ۹۹ ، ۲۳:۵۹ اصغر محمداوغلی

سلام کدپستی خونه رو میخواستم

۳۱ شهریور ۹۹ ، ۱۱:۰۹ اسماعیل لطیفی

کدپستیم خواستم۱۷۵۱۷۶۰۳۱۶

سلام کدپستی خونه مون رومیخوام به اسم عبدالله فرضی قره بلاغ

پاسخ:
سلام
می بایست از روی نقشه اقدام نمایید

سلام. کد پستی منزل جدیدم رو میخوام

منطقه 17 سجاد شمالی کوچه رسولی پلاک 4 قدیم 48 آبی

 

پاسخ:
سلام.
می بایست از روی نقشه بدست بیاورید

کد پستی می خواهم

پاسخ:
سلام. چند تا می خواهید

کدپستی استان خراسان رضوی شهر مشهد منطقه ی۱ بولوارطبرسی خیابان المهدی رو میخواستم

پاسخ:
سلام
می بایست از روی نقشه پیدا کنید

کدپستی منزل مان را مخواستم

پاسخ:
سلام
به چند روش می توانید بدست بیاورید
از روی نقشه مذکور 
از روی قبوض
تشریف ببرید درب منزل
تشریف ببرید اداره پست محلتون
۱۹ شهریور ۹۹ ، ۰۸:۵۱ ناهید احمد شیرازی

سلام کد،پستی استان کرمان،شهرستان،جیرفت،شهر بلوک رو میخاستم،الان کدپستی شهر بلوک رو میخواستم

پاسخ:
سلام
می بایست از روی نقشه پیدا نمایید
۱۶ شهریور ۹۹ ، ۰۹:۴۶ اقدس محنودی آویانی

درخواست کدپستی

پاسخ:
سلام
از روی نقشه می توانید بدست آورید

 کد پستی

پاسخ:
سلام

درخواست کدپستی منزل 

پاسخ:
سلام
۱۳ شهریور ۹۹ ، ۲۰:۰۸ سعید حیدرزاده ۲

خیلی خیلی عالی و کار راه انداز بود سپااااس 

خدا خیرتون بده

پاسخ:
یاحق

هر چه جستجو کردم چیزی یافت نشد و برهرجای نقشه میزنم میگه اطلاعات این نقطه در دسترس نیست . حتی برج میلاد

دمت گرم.عالی بود

۱۳ مرداد ۹۹ ، ۱۱:۴۸ امیر تهذیبی

کدپستی منزل 

عالی

عالی بود 

سلام خیلی ممنون 

عالی عالی

۱۶ تیر ۹۹ ، ۱۸:۱۳ ابراهیمیان

حنت

تشکر

پاسخ:
خواهش

عالی بود فکر نمی کردم بشه جواب ازش گرفت ممنون

عالی بود

سلام کدپستی منزلمان رومیخواستم

پاسخ:
سلام
https://epostcode.post.ir/postcode
۱۰ خرداد ۹۹ ، ۱۳:۳۲ محمد رضایی

نقشه منطقه ۱۸ تهران

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی