سایت تخصصی حمل و نقل

پشتبان برنامه صدور بارنامه IEBLS -جهت رفع اشکال برنامه EBL(سبا) میتوانیدباشماره 09191517001 تماس بگیرید

سایت تخصصی حمل و نقل

پشتبان برنامه صدور بارنامه IEBLS -جهت رفع اشکال برنامه EBL(سبا) میتوانیدباشماره 09191517001 تماس بگیرید

پیوندها
آخرین نظرات

با سلام

 

برای فعال کردن پیامک (جهت آگاهی از صدور بارنامه برای کامیون و راننده) می بایست یک بار کلمه on و یک بار عدد 13 را به شماره 9820141+ پیامک نمایید
 
برای غیر فعال کردن پیامک (جهت آگاهی از صدور بارنامه برای کامیون و راننده ) می بایست کلمه offرا به شماره 9820141+ پیامک نمایید
 

درخصوص اعتبار کارت هوشمند به اطلاع می رساند

بر طبق نامه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور از تاریخ 22 شهریور ماه ، کارت های هوشمندی که اعتبار ندارند غیرفعال می شود. و منبعد رانندگانی که تاریخ اعتبار کارت هوشمند آنان گذشته باشد فقط ده روز وقت دارند تا نسبت به تمدید اعتبار کارت هوشمند خود اقدام نمایند. در غیر اینصورت بصورت موقت غیر فعال می شوند.

شایان ذکر است رانندگان غیر فعال شده در صورت تمدید کارت هوشمند ، مجددا فعال می گردند.

 

به منظور استعلام کارت هوشمند راننده و ناوگان و اطلاع از فعال بودن آنها ، شما می توانید شماره کارت هوشمند مورد نظر را به شماره 3000141 پیامک نمایید.

 

 

 

 

 

 و راه دیگر اینکه از قسمت پیوندها،  استعلام راننده و ناوگان و کارت سلامت را انجام دهید.

نظرات  (۲۰۷)

Can you buy Cipro online? I've been searching everywhere!
This site was... how do I say it? Relevant!! Finally I have found something that helped me.
Thanks!
Let me give you a thumbs up man. Can I shout out on amazing values
and if you want to seriously get to hear and also
share valuable info about how to make a fortune yalla lready know follow
me my fellow commenters!.
۱۹ دی ۰۱ ، ۰۵:۵۷ 휴게텔 후기
OMG! This is amazing. Ireally appreciate it~ May I tell you my secret ways
on a secret only I KNOW and if you want to have a checkout You really have to believe mme and have
faith and I will show how to become a millionaire Once again I want to show my appreciation and may all
the blessing goes to you now!.
۱۸ دی ۰۱ ، ۱۶:۳۲ 서울 출장마사지
I believe people who wrote this needs true loving because
it’s a blessing. So let me give back and tell you exactly how
to do change your life and if you want to with no joke truthfully see I will share
info about how to get connected to girls for free Don’t forget..
I am always here for yall. Bless yall!
۲۰ اسفند ۹۹ ، ۱۴:۵۲ سلمان صمدی گل گلاب

سلام من نزدیک یک سال و نیم دنبال گواهینامه ی پایه ی یک بودم  الان موفق

شدم گواهی نامه رو بگیرم 20 اسفند 99مدارکم رو تحویل پایانه ی کارت هوشمند دادم مدرک تحصیلی من سیکل است گفته اند بقیه مدارک رو بعد عید باید تکمیل کنید گفتن مونده به،شانست قبول کنند یا نه من تو این نزدیک دو سال خیلی دویدم دنبال این مدرک به نظر شما من چکار کنم

سلام وقت بخیربزرگوار، ببخشید مزاحم شدم، دوست عزیز کسی که کارت هوشمند رو باطل کرده، میتونه دوباره فعالش کنه یا نه؟! ممنون از لطف و محبتت

 

سلام ببخشید یک سوال داشتم من مدرک اول راهنمای دارم می توانم کارت هوشمند بگیرم   در ضمن الان دوساله دارم باربرگ رد میکنم بارنامه رو موبایل با کد رهگیری این سابقه میشد با این باربرگ که رد میشد می توانم با اینکه مدرک تحصیلی پاین تقاضای کارت هوشمند بدهم لطف کنید راهنمای کنید ممنون میشم

۲۳ آذر ۹۹ ، ۲۰:۰۶ امید اسدی

سلام  برای شارژ مجدد همان مراحل سال قبل هست من بیمه برای شهر دیگری هست و قبلا باید از بیمه نامه می گرفتیم ولی الان تردد مشکله باید چکار کرد

۲۰ آذر ۹۹ ، ۲۲:۴۰ احمد فتحی

سلام کارت هوشمند من تاریخ اعتبارش یک ماه گذشته ولی صورت حساب نگرفتم چه جوری فعالش کنم ایا تمدید میکنن

 

 

سلام من نمیدونم چرا کارت هوشمندم نوشته عدم تطبیق مدارک و غیر فعال شده لطفا راهنمایی کنین؟؟؟

سلام دوستان، وقت بخیر. سوال داشتم از خدمتتون اگه میشه لطف کنید پاسخ بدید.

اگر کسی به عنوان راننده دوم بارنامه بگیره توی سامانه به عنوان سابقه ثبت میشه؟ که پایان سال برای تمدید کارت هوشمند به مشکل برنخورم؟؟؟

باتشکر.

سلام کارت هوشمندم طبق کمیسیون ماده ۱۱ غیرفعال شده و الان پیامش اومده شنبه میرم اداره راه کسی تجربه مشابه داره بهم بده لطفا ممنونم

باعرض سلام سوالی داشتم میخواستم ببینم اگر در یک سال که باید ۱۵ کیلومتر بارنامه گرفته باشم کمتر باشه هوشمند تمدید نشه باید چکار کنم..در یکسال کیلومتر برای تمدید هوشمند به حد نصاب نرسیده ممنون

سلام بدونه کارت پایان خدمت کارت هوشمند میشه گرفت

۰۱ آذر ۹۹ ، ۰۸:۴۷ مهدی محمودی باربری نوید اشترینان

سلام مهندس جان بدهی سالیانه سیستم برامون اومده 30هزارتومن چطوری باید پرداخت بشه

۲۹ آبان ۹۹ ، ۱۹:۲۳ مجید اعظمی

سلام و درود.

چرا از دیروز تا به الان هیچکدام از سایت های استعلام کارت هوشمند و سلامت و تعداد بارنامه باز نمیشه من همیشه از طریق گوگل وارد میشدم وهیچ مشکلی نبود. اگر سایت عوض شده یا مشکلی پیش امده اطلاع رسانی کنید.باتشکر

با سلام و خسته نباشید خدمت همه همکاران 

دوستان این کارت هوشمند باری و مسافری چه مفهومی داره چرا همه رو عمومی نمیکنن همه راننده ها که شماره کارتهاشون مشخصه این باری و مسافری شده داستان برا خیلیا یکیش خود بنده لطفا یه کاری کنید مشکلات حذف بشه ممنون از لطفتون

سلام من ده سال پیش تمام کارهای کارت هوشمند رو انجام دادم فقط برای صدور دیگه نتونستم برم الان دیگه نمی تونم براش اقدام کنم؟

سلام برای ثبت نام کارت هوشمند سواری با گواهینامه پایه سوم میشه ثبت نام کرد

با سلام بنده ده سال با بازی کار کردم کارت هوشمند م فعال بوده از سال 93با کمپرسی کار کردم کارتم غیر فعال شدم رفتم تمدید کنم گفتن باید از اول شروع کنی منم مدرک سیکل ندارم لطفا راهنمای کنید ممنون

 

پاسخ:
باسلام
متاسفانه براساس دستورالعمل سازمان راهداری اگر از زمان غیرفعال شدن کارت هوشمند رانندگی بیش از 6ماه یا یک سال طول بکشد برای فعال کردن مجدد می بایست همانند یک راننده جدید اقدام نمایید. حال می توان با پیگیری از اداره کالا و مدیریت اداره کل راهداری استانتون ، نامه بنویسید و سوابق رانندگی را توضیح دهید و درخواست کنید که با مدرک تحصیلی شما موافقت نمایند. در صورت دستور ایشان امکان صدور کارت هوشمند برای شما وجود دارد

سلام  تشکر که سوال قبلی را جواب دادید ،از تاریخ صدور هوشمند  48ساعت که میگذره هنوز فعال نشده دیروز  مراجعه کردم صنف کارتابل چک کردنند گفتند مشکلی نداره تا فردا وصل میشه الان چک میکنم هنوز تغییری نکرده من هم راننده شرکت پخش  هستم هروز کلی بهم ایراد میگرن احتمال داره نیرو جایگذینم کنن لطفا راهنماییم کنین با تشکر

 

پاسخ:
سلام
تنها راه این است که به قسمت کارت هوشمند سازمان راهداری تهران تماس بگیرید و علت عدم فعال شدن کارت هوشمند را پیگیری کنید. بنظرم با توجه به مشکلات چند اخیر ، کارت هوشمند شما فعال نشده باشد.


تلفن گویای دفتر حراستتلفن گویای دفتر حراست86034005
تلفن پیامگیر دفتر حراستتلفن پیامگیر دفتر حراست09129227784
حسین متولیمدیر کل دفتر فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات8889083088898394

تلفنخانهتلفنخانه84490000-1
تلفن گویاتلفن گویا84499

سلام امروز کارت هوشمندم صادر شد گفتند که فعاله تا الان فعال نشده ایا دلیل خاصی دارد

پاسخ:
باسلام
معمولا 4 ساعت تا 24 ساعت طول می کشد تا فعال شود

باسلام کارت هوشمند ناوگان من شش ماه بارنامه نگرفتم غیر فعال شده باید چکار کنم

پاسخ:
سلام
هر چه سریعتر به سازمان یا انجمن رانندگان مراجعه نمایید و نهایتا یک اعتبار موقت به شما می دهند تا بارنامه بگیرید
ولی اگر اعتبار بارنامه از 6 ماه بگذرد امکان دارد به شما اعلام شود که تمام مراحل گرفتن کارت هوشمند رو از ابتدا بگذرانید

من هوشمندم پایه دوم است حالا میخام هوشمندم را پایه یک کنم ایا باید همه کلاسها و پروسه ایی که برای پایه دوم رفتم را دوباره بگذرانم 

باتشکر از پاسخگوی گرامی یه سوال داشتم .

اولا برای حمل ونقل بار خارج از کشور نیز کارت هوشمند راننده می خواهد یا خیر؟

درصورت عدم نیاز چه چیزهایی لازم است. لطفا پاسخ فرمایید.

پاسخ:
سلام.
کارت هوشمند فقط در ایران کاربرد دارد.
جهت حمل و نقل در خارج از کشور می بایست مجوز بین المللی رانندگی و کاپتاژ کامیون را حتما داشته باشید
۱۹ خرداد ۹۹ ، ۱۸:۳۴ مهدی محمودی باربری نوید اشترینان

سلام مهندس این سامانه مدیریت بارنامه همیشه خطا میزنه باید چه کار کرد رمز عبور و کد کاربری از اداره کل استان گرفتم ولی وقتی وارد میکنم صفحه میاد ولی کار نمیکنه

پاسخ:
سلام.
دو هفته ای بود که سامانه کنترل بارنامه خراب شده بود. که به حمدالله از روز دوم تیرماه درست شده است

سلام برای تمدیدکارت هوشمندراننده کارکردمخواهدولی دراین مدت کرونایی حدحساب کارکردنداریم چه کاربایدکرد ایااین دوره کرونایی شامل مارانندگان می شود

پاسخ:
سلام
بله در مدت کرونا کارت هوشمند بدون محدودیت شارژ و تمدید می شد
۲۶ ارديبهشت ۹۹ ، ۰۴:۵۳ رئوف حیدریان مقدم

سلام خسته نباشی من راننده مسافر بری هستم عکس کارت هوشمندم رو دستگاه سپهتن پلیس راه ها نمیار به انجمن صنفی پایانم مراحعه کردم ولی درست شدن نیست پلیس راهم گیر میده چه کار باید کنم

سلام سال 95 کارت هوشمند مسافربری پایه دو کرفتم جندماهی بیمه ام واریز مردم دیکه به بعد واروز نکردم الان پایه یک دارم میخوام باری بگیرم ای جند سال غیرفعال شده کارتم اکه از اول ای مراحل طی کنم که فعال بشم بیمه ام طبقه گذشته که نصف دولت میداد الان شرایطش دارم اکه فعال کنم نصف دولت میده تشکر

پاسخ:
باسلام
طبق بخشنامه اگر از زمان غیرفعال شدن کارت هوشمند بیش از یک سال بگذرد ، برای گرفتن کارت هوشمند، راننده بعنوان راننده جدید محاسبه می شود و حداقل می بایست مدرک سیکل داشته باشد و راننده در صورتی می تواند حق بیمه واریز نمایید که کارت هوشمند فعال داشته باشد

سلام کارت هوشمند ندارم  بازنشسته هستم اگه  با بار پلیس منو بگیره  جریمه اش چه جوری است

پاسخ:
باسلام
سال 98 جریمه عدم داشتن بارنامه 45 هزار تومان بوده است
البته می توانند به جهت عدم صلاحیت رانندگی ، اقدام به توقیف گواهینامه و کامیون نمایند
۱۳ اسفند ۹۸ ، ۲۱:۱۲ مهدی رمضانی

سلام خسته نباشین 

از سایت میخوام استعلام کارت هوشمند بگیرم  میگه ارتباط باسرور قطع میباشد 

یامیگه شماره پرونده  شماره پرونده از کجا بیارم 

پاسخ:
سلام
شماره پرونده را می بایست از انجمن رانندگان بگیرید
۱۲ اسفند ۹۸ ، ۱۹:۲۰ محسن علیپور روحی

سلام من راننده کامیون بودم مدتی بعلت نبود کار برای یک پیمانکار تو شرکت گاز کار میکردم و بیمه ام رو اونا واریز میکردن ولی بیمه رانندگان رد نمی‌کردن بعد مدتی کارت هوشمندم غیر فعال شد الان از شرکت اومدم بیرون میخوام  کارت هوشمند م رو فعال کنم باید چکار کنم. ممنون میشم راهنمایی کنید

پاسخ:
سلام
اگر کمتر از یک سال از زمان غیر فعال شدن کارت هوشمند شما گذشته ، به انجمن رانندگان مراجعه نمایید و ایشان بصورت سه ماهه براتون تمدید می کنن
اگر از یک سال و چند ماه بیشتر گذشته ، می بایست همانند یک راننده ای که تا حالا کارت هوشمند نگرفته تمام مدارک را بدهید
۲۴ بهمن ۹۸ ، ۱۸:۴۷ مهدی سالارزهی

با سلام اینجانب مهدی سالارزهی دو سال محکومیت کیفری از نوع تعلیقی دارم و کارت هوشمندم را صادر نمی کنند 

پاسخ:
سلام
می بایست از طریق مدیرکل یا معاون اداره کل راهداری دستور لازمه جهت دریافت کارت هوشمند بگیرید

با سلام

آقا این قانون داشتن مدرک دیپلم برای رانندگان جدید است ویا اینکه شامل قدیمی ها هم میشود. من بیست سال سابقه کار دارم متأسفانه کارت هوشمندم مفقود شده است رفتم کارت هوشمند المثنئ بگیرم میگویند باید دیپلم داشته باشی.آخه من با این سن چطور دیپلم بگیرم. همان داشتن مدرک سیکل لااقل منطقی تر و قابل قبول تربود.چون اکثریت رانندگان قدیمی دیپلم ندارند. لطفأ درمورد ابن قانون تجدید نظر فرمایید ویا اینکه لااقل تا عید وقت میگذاشتن و اطلاع رسانی میکردن. واقعأ اکثریت دچار مشکل شده اند

پاسخ:
باسلام
می بایست یک نامه به معاونت  و یا رئیس سازمان حمل و نقل استان خود بنویسید و شرح ماوقع بدید و در صورت تایید ایشان کارت هوشمند سه ماهه برای شما فعال می شود و در صورت فعالیت راننده در این ایام کارت هوشمند شما بحالت عادی تمدید خواهد شد.
یاحق

سلام.دوبارهوشمندو ازباری به مسافری وازمسافری به باری تبدیل کنی آیابار سوم می تونی

پاسخ:
باسلام
برای تعویض نوع کارت هوشمند از باری به مسافری و یا بالعکس سازمان محدودیت گذاشته است. ولی در صورت فعالیت حداکثر امکان تعویض دارد البته با هزینه 100هزار تومان بابت تعویض نوع آن

با سلام

سوالم در خصوص شارژ کارت هوشمند رانندگانه.

ایا میشه کارت هوشمند رو در استانی دیگه تمدید کرد؟

 

ممنون میشم جواب بدید

پاسخ:
سلام
بله
شما می توانید کارت هوشمند را در تمام استانهای کشور تمدید نمایید
۱۱ شهریور ۹۸ ، ۲۳:۵۲ حسن روح نواز

من نیسان دارم و گواهینامه پایه سوم میتونم کارت هوشمند بگیرم و بیمه تامین اجتماعی بشم

۱۱ شهریور ۹۸ ، ۲۳:۵۱ حسن روح نواز

من نیسان دارم و گواهینامه پایه سوم میتونم کارت هوشمند بگیرم و بیمه تامین اجتماعی بشم

سلام خسته نباشید پایه یک دارم راننده و کارت هوشمند باری داشتم سال ۹۶ اقدام کردم برج ۳ وسال ۹۷ برج ۱۲ هوشمندمو مسافری کردم آیا میتونم دوباره هوشمندمو باری کنم با تشکر
سلام خسته نباشید پایه یک دارم راننده و کارت هوشمند باری داشتم سال ۹۶ اقدام کردم برج ۳ وسال ۹۷ برج ۱۲ هوشمندمو مسافری کردم آیا میتونم دوباره هوشمندمو باری کنم با تشکر
پاسخ:
سلام
نهایتا دو بار می توانید تغییر وضعیت بدهید
باسلام خدمت مهندس عزیز من در طول دوره قبل حدود ١٦٠٠٠کارکرد پیمایش داشتم ماشینم کمپرسی ششچرخ هستش ولی سوختی ک واریز کردن حدود ٣٠٠ لیتر هستش دلیل این کار چیه وبه کجا باید مراجعه کنم
۰۳ خرداد ۹۸ ، ۱۵:۱۶ مهدی محمودی باربری نوید اشترینان
سلام مهندس سیستم قطع دلیلش رو میدونید از صبح میزنه عدم ارتباط با سرور راهداری
سلام بنده ۲۴سالمه دارای یک بچه یک ساله کارت پایان خدمت ندارم تورو خدا برای نیسان هوشمند درست نکنید چون بدون کارت پایان خدمت هوشمند نمیدن برجی ۷۰۰هزار تمن اجاره خونه میدم برجی ۷۰۰هزارتمن مای بی بی میخرم برجی ۳۰۰تمن شیرخشک و....میگیرم توروخدا این کارو عملی نکنید یا اگر کردید بدون پایان خدمت بزارین بگیرن خانومم گفته اگه این کارتم از دست بدی دیگه باهات زندگی نمیکنم خواهش میکنم ازتون التماس میکنم این کارو نکنید زندگیم خراب میشه
۳۰ ارديبهشت ۹۸ ، ۰۲:۱۴ فرشیدمهرعلی پور
سلام جناب مهندس من راننده تریلی تویه شرکت بودم حدودیکسال تصادف کردم کارت هوشمند من فعال نیس چی کاربایدبکنم ایاکارتم باطل شده 
سلام کارت هوشمند که له راحتی خودشون دارن میدن قانونی و بدونه هیچ مدرکی هرکی می خواد بیاد من خودم ببرمش دفتر صدور دو میلیون پانصد میگیره و یک ماه بعد کارت بهت میده بدونه آزمایش سوئ پیشینه و مدرک تحصیلی اینم شماره م که بدونید دروغ نمیگم یارو یه زنه هستش از هیچ نهادی هم نمی ترسه ۰۹۱۰۴۵۷۰۹۷۸
۰۵ ارديبهشت ۹۸ ، ۰۹:۳۹ مهدی محمودی باربری نوید اشترینان
با سلام خدمت مهندس جان عزیز میخواستم بدونم این مبلغی که باید برای کانون بریزیم برای خدمات پشتیبانی جریانش چیه ما که خدماتی نداشتیم پشتیبان برنامه هم یی 3سالی هست رو سیستم ما نیومده
پاسخ:
سلام
این برای خود کانون می باشد
بخاطر نوشتن نرم افزار  و آپدیت ها 
به این دلیل که شما نرم افزار را به طور کامل نخریده اید
می بایست سالیانه بابت هر سیستم مبلغ سی هزار تومان به حساب کانون تهران واریز نمایید
سلام خسته نباشین
برای تمدید کارت هوشمند هر سال آزمایش عدم اعتیاد ضروری هست؟؟
پاسخ:
سلام. براساس دستور العمل سازمان راهداری حمل و نقل کشور می باشد
سلام من نیسان دارم گفتن باید هوشمند بگیرم
کارت پایان خدمت ندارم اخه چه قانونیه 
باید چیکار کنم
پاسخ:
سلام
براساس قانون می بایست تمام رانندگان و وسائط نقلیه که اقدام به جابجایی کالا می نمایند کارت هوشمند داشته باشند
سلام
بنده دیروز برای گرفتن کارت سلامت رانندگان مسافری به درمانگاه رفتم
تازه میخوام کارت هوشمند بگیرم و قبلا نداشتم 
دیروز صب من صبحانه خورده بودم و ازمایش خون از من نگرفتن ولی یکی از رفیقامو اوردم به یک طریقی خون اونو گرفتن!! و اطلاعات رو در سیستم ثبت کردن. 
گروه خونی رفیقم a+ و گروه خونی خودم b+ هست
از دکتر پرسیدم ازنو میخوام ازمایش بدم و اطلاعات تو سیستم رو تغییر بدم
گفتن اطلاعات ثبت شده قابل تغییر نیس
الان من از کجا اقدام کنم برای تغییر اطلاعات اشتباه؟؟؟
تشکر
پاسخ:
سلام.
بنده تا حالا به این مشکل نخورده بودم
باید پیگیری نمایم
۳۱ تیر ۹۷ ، ۰۸:۲۳ باربری نوید
سلام مهندس مزاحم همیشگی سیستم ما از دیشب قطع شده همه اینطوری شدن
پاسخ:
باسلام
به اطلاع می رساند ارتباط با سرور بارنامه و حواله قطع شده است.
و اطلاعات راننده و کامیون دریافت نمی شود
آدرس کانال در پیام رسان سروش 
@sabatransporter
۲۴ تیر ۹۷ ، ۱۷:۰۲ علیرضا شه بخش
سلام وخسته نباشی بنده تازه کمپرسی گرفتم تورهسازی کارمیکنم و سه شارژ هوشمند چکار کنم 
۲۸ فروردين ۹۷ ، ۱۲:۳۰ میلاد مهرارا
با سلام خسته نباشید من پارسال برج ۸ ماشینمو فروختم همونجا هم بیمه مو قطع کردم  کارت هوشمند مو خودم باطل کردم تحویل دادم به اداره راه ولی الان ماشین خریدم رفتم دوباره کاراشو انجام بدم ولی میگن تا ۱ سال بعده باطل شدن نمیشه گرفت لطفا یه راهی حلی بگین ممنون
پاسخ:
باسلام
معمولا این مورد نیست . خیلی سختگیرانه با شما رفتار کرده اند . چون زیر یک سال است می بایست بعنوان راننده ای که عملکرد نداشته با شما رفتار نمایند و کارت هوشمند شما را مجددا فعال کنند
سلام چندسال پیش مبلغی بابت بیمه تکمیلی پرداخت کردم ولی گفتن سایت بسته است وپولم رابرنگرداندن به آقای خانبلوکی هم گفتم درجواب بهم گفت اگریک باردیگه زنگ بزنی دیگه پولتا بهت نمیدم ومن هم لج حرفش زنگ زدم والان چندساله که پولما نداده و روز قیامت بیخ  خِرشامیگیرم وخواهشن این دزدا راجمع کنید مملکتا به فسادکشیدند
پاسخ:
باسلام
اون بیمه تکمیلی  از طرف کانون و سراسر کشوری بود
یه عده رو تونستن و بیمه کردن ولی متاسفانه مابقی را به دلیل نبود بوجه انجام ندادند
درضمن پایین برگه های ثبت نام نوشته بود که انجمن کاره ایی نیست و قرارشون با تهران هستش
منظور از بازنشسته ای که نمیتونه کارت هوشمند بگیره بازنشستگان تامین اجتماعی است یا همه بازنشستگان سایر ادارات دولتی هم شامل میشه 
پاسخ:
سلام.بخشنامه تمدید کارت هوشمند ابلاغی دی ۹۳ معاون وزیر صراحتا صدور کارت هوشمند را برای تمام بازنشستگان اعم از تامین اجتماعی و غیره را ممنوع اعلام کرده است.
با سلام.اگر بیشتر از یک ماه از تمدید کارت هوشمند گذشته باشد مثلا حدود دو ماه آیا برای تمدید مشکل داره یا میشه تمدید کرد 
۰۴ آبان ۹۶ ، ۲۲:۰۲ علیرضاشفیعی
سلام آقای باقری بنده برج یک ودوبیمه ریختم رانندگان 
برج سه نریختم 
برج چهاروپنج وپنج کارخانه بیمه کارگری ریخته وشش رانریخاتم
الان رانندگی میکنم درجایی دیگرودرلیست بیمه رانندگان برایم واریزمیکن تکلیفه برج سه تاشش چه میشود 

پاسخ:
سلام
می توانید به بیمه مراجعه نمایید و اقدام به واریز برج های مربوطه کنید
و یا اینکه مبلغ بیمه را واریز نکنید و طبیعتا براتون این چند ماه، سابقه بیمه محاسبه نمی گردد
سلام من امروز اعتبارکارت هوشمندم تمام است رفتم براتمدیدمیگن 5بارنامه کم داری امشب هم کارتم غیرفعال میشه بایدچکارکنم راهنمایی نیازدارم باتشکر
پاسخ:
سلام
می بایست از طریق اداره کالای استان خودتان یک مهلت یکماه بگیرید

سلام جناب مهندس بنده حدود۶ ماه حق بیمه پرداخت نکردم شارژ هوشمندم تموم شده واسه شارژ مجدد فقط باید حق بیمه ها رو پرداخت کنم یا همه کارها رو از اول انجام بدم؟؟؟هوشمند باری دارم و بارنامه هم دارم.ممنون
پاسخ:
سلام
هر چه سریعتر به انجمن رانندگان جهت تمدید مراجعه نمایید 
در صورت گذشت زمان، طبق قانون جدید می بایست از ابتدا تمام مراحل صدور کارت هوشمند را طی نمایید
۰۲ تیر ۹۶ ، ۰۱:۰۵ حجت زین الدینی
سلام من نمیتونم توسایت ازاطلاع بودن کارت هوشمندم باخبربشم چکارکنم
با عرض سلام این جانب یازده ساله که کارت هوشمند دارم و راننده ترانزیت هستم ولی تو سال 95 نتونستم بارنامه بگیرم چون عمل کرده بودم بعدش چند تا از دوستان راننده بهم گفتن کارت هموشمندم را به اونها بدم تا بارنامه بگیرنن یعنی بار بزنن من هم از ترس این که به هیچ کس اعتباری نیست ندادم بعد یه سال رفتم برای تمدید میگن چون بارنامه نداری و پیمایشت کامل نشده شارز نمیکنیم باید بری از نو کارت هوشمند بگیری اونم بعد یک سال دیگه این چه قانونی  هست که گذاشتن یعنی من برم بعد یه سال دیگه بیام تو این یه سال چیکار کنم یه سال که واسه عمل کردن کمرم خوابیدم یه سال هم واسه هوشمند بخوابم یعنی این یازده سال کشک چیکار کنم دزدی کنم که بلد نیستم  پس بنده مشکلم را چطوری حل کنم ممنون میشم راهنمایم کنین 
پاسخ:
سلام
طبق قانون جدید می بایست تمام مراحل را از نو بگذرانی و بعد از اتمام این مراحل، شما می توانید کارت هوشمند بگیرید
سلام خسته نباشید 
من الان چ2الا 3سال که بیمه رو نریختم و میخام بدونم اگه بخام دوباره فعالش کنم  جریمه میخوره بهش یا نه
با تشکر
پاسخ:
سلام
می توانید این دو یا سه سال را اصلا واریز ننمایید و جریمه هم نداره
سلام 
چطوری میتونم از تاریخ اتمام اعتبار کارت هوشمند راننده یا کامیون باخبر بشم بدون مراجعه حضوری
سلام جناب مهندس عرض ادب وخسته نباشید.مشکلم ازکجاست که هردفعه برای صدور بارنامه باید شماره بارنامه جدیدرا تایپ کنم وپشت سرهم ردیف نمیشن.باتشکر ازلطف شما
با سلام.
من تاریخ ۹۵/۱۲/۰۹ برای کارت هوشمند ناوگان باری اقدام کردم.گفتن ۶ تا ۸ ساعت بعد فعال میشه.الان یک روز گذشته فعال نشده.از توی سایت استعلام کردم نوشته وضعیت کارت غیر فعال و در توضیحات نوشته اقدام نشده.الان ماشین را بار زدم.ولی نمیتونم بارنامه بگیرم.چکار کنم؟؟ممنون
پاسخ:
سلام
حتما در سیستم ثبت نشده و یا دیر ثبت شده
سلام روزانه چند عدد میتونم صورت وضعیت بگیرم مثلن ده روز دیگه اعتبارم تموم م میشه تو این مدت چن تا میتونم صورت بگیرم و فاصله زمانیش چقده ینی هر صورت چن ساعت بعد از قبلی صادر میشه .تو یه روز میشه صورت واسه چند روز اینده هم زد مثلن یکی برا الان یکی بعد از ظهر یکی فردا و ....در یک زمان لطفا جوابمو بدین کسی این سوالامو جواب نداده
پاسخ:
سلام
باید به صورتی باشد که قانونی و کارشناسی باشد. یعنی مثلا از تهران به قم رفت و برگشت حداقل 4 ساعت طول می کشد پس در روز دو تا سه بار می توانید صورت وضعیت بگیرید
۲۴ بهمن ۹۵ ، ۱۲:۴۰ خسروشاهی (ازتبریز)
واقعااززحمات جنابعالی ازبابت اطلاع رسانی به موقع نهایت تقدیروتشکررادارم
پاسخ:
تشکر
سلام خسته نباشین.کارت سلامتم 3روزه اقدام شده وشارژه متاسفانه درسیستم کارت هوشمندم غیرفعال شده به علت نداشتن کارت سلامت.بااین ناهماهنگی نمیتونم کارکنم.تکلیفم دراین روزهای آخرسال که همه درگیرکارها ومخارج عیدهستن چیه.من بایدچکارکنم.پیگیری کردم میگن سیستم قطعه.
پاسخ:
باسلام
می بایست از طریف انجمن صنفی و طب کار پیگیری کنید.
متاسفانه هنوز که هنوزه سیرساختها جواب گوی قشر زحمت کش حمل و نقل نیست
۲۰ بهمن ۹۵ ، ۱۴:۲۰ عباس ترکاشبند
با سلام.30 سال سابقه رانندگی دارم کارت هوشمند و دفترچه هم دارم بیمه خدمات درمانی دارم 5سال کارنکرده ام الان میخواهم کارت خود را شارژ کنم با این بیمه میتوانم قبلا گرفته ام معرفینامه از اداره برده ام
پاسخ:
سلام.
این دست انجمن رانندگان می باشد
۲۰ بهمن ۹۵ ، ۱۴:۱۶ عباس ترکاشبند
30 سال سابقه رانندگی دارم کارت هوشمند و دفترچه هم دارم بیمه خدمات درمانی دارم 5سال کارنکرده ام الان میخواهم کارت خود را شارژ کنم با این بیمه میتوانم قبلا گرفته ام معرفینامه از اداره برده ام
۲۰ بهمن ۹۵ ، ۱۴:۱۵ عباس ترکاشبند
30 سال سابقه رانندگی دارم کارت هوشمند و دفترچه هم دارم بیمه خدمات درمانی دارم 5سال کارنکرده ام الان میخواهم کارت خود را شارژ کنم با این بیمه میتوانم قبلا گرفته ام معرفینامه از اداره برده ام
پاسخ:
سلام
این دست انجمن رانندگان می باشد

سلام  من راننده شرکت هستم بیمه ام را شرکت پرداخت میکند مدتی است کارت هوشمندم غیر فعال شده  چکار باید کنم
پاسخ:
سلام.
طبق بخشنامه سازمان . می بایست بارنامه داشته باشید
سلام من کارت هوشمند وانت دارم میشه برای کامیونت شش تن هم بارنامه گرفت
پاسخ:
سلام.. باید براساس گواهینامه عمل کرد
۰۲ بهمن ۹۵ ، ۲۲:۳۶ حسن رمصانپور
سلام چراهیچکدام ازپیوندهای این سایت دردسترس نیستند؟میخوامازاعتبارکارتم باخبربشم  به۳۰۰۰۱۴۱پیام دادم خبری نشداینجاهم هرچی از قسمت پیوندهاواردمیشم میگه دردسترس نیست چکارکنم؟ 
پاسخ:
سلام
پیگیری می کنم

سلام آیا بامراجعه به راهنمایی رانندگی وتعویض پلاک میتونم کارت ولوو FH12  460روکه تناژ چهل تن داره به چهل وتن تغییر وضعیت بدم چون گفتن بخشنامه اومده که کارت چهل تن به چهل ودو تن باید تغییر وضعیت داده بشه آیاصحت داره ودنبالش بریم یانه چون رنوهای جدیدهم _460 اسب بخاره وکارت چهل ودوتن براشون صادرشده
پاسخ:
سلام
به انجمن رانندگان مراجعه نمایید

سلام خدمت دوست عزیز.
من کارکرد رو می خوام استعلام بگیرم و با هر مرورگری که وارد میشم ارور 500 میده .
یعنی می نویسه که سرور داخلی قطع هست و یا مشکل داره و کارکرد نمیده
چه کار کنم؟؟؟؟
پاسخ:
سلام.
تیم بدید

باسلام من راننده تریلی حمل کانتین از بندر عباس به دوغارون هستم که برای سرویس اول امروز ازبندر به مرز دوغارون اومدم پیشنهاد ونظریه من درباره تون کیلومتر ومسیری هست که پایانه انتخاب کرده واسه حرکت تریلی بابار ترانزیت از بندر به دوغارون آخه باچه فکروعقلی مسیر حرکت رو از عرب آباد بعداز زنوغان به بیرجند قائن خواف تایباد تعیین کرده واقعأ  اون کسی که این مسیر رومشخص کرده آیا خودش باکامیون این مسیر با جاده دوطرفه پرپیچ وخم سربالایی سرازیری جاده باریک روستایی که به حضرت عباس بیشتر مسیرم از بس جاده باریکه میخوای از بقل ماشینی که ازروبروت میاد رد بشی به قرآن باید فرمونو دودستی بچسبی واونقدر دقت کنی که مبادا به هم بخوری یا از جاده بزنی بیرون بخدا بدترین مسیروانتخاب کردین جاده خوب یکطرفه مسیر دیهوک به تربت حیدریه رو ول کردین چسبیدین به اون جاده مزخرف تمام دوطرفه باریک بخدا توکارتون موندم باچه فکری اون مسیرو انتخاب کردین جواب بدین
پاسخ:
سلام
بنده هیچ سمت دولتی ندارم
۰۸ دی ۹۵ ، ۲۱:۰۹ پرویز فعله گری
مشاهده صورت حساب

۲۲ آذر ۹۵ ، ۲۲:۲۶ اسماعیل نقی زاده
 .سلام خسته نباشین  .  . من صبح رفتم واسه کارت سلامت هنوز فعال نشده بی زحمت جواب بدین
پاسخ:
سلام. به انجمن رانندگان و یا سازمان حمل و نقل مراجعه نمایید
باسلام خدمت مسئولین محترم حمل ونقل شماکه سرکلاس واسه ماتوضیح میدین تناژ ها اضافه شده وکارت چهل تن تاچهل ودوتن مجازه باربزنه حالا بنده واسه سیصدکیلو اضافه بارصدتومن جریمه وده نمره منفی روی گواهینامه ام خورده حالا بایدارکی گله کنم یقه کیو باید بگیرم جواب بدیدلطفأ
پاسخ:
سلام.
طبق قانون تا 500 کیلو به هیچ وجه جریمه ندارد

۰۸ آذر ۹۵ ، ۲۱:۰۶ علی سلامتی
باسلام ودرود فراوان خدمت برادران زحمتکش اداره حمل ونقل بنده راننده تانکرگاز تریلی میباشم درکلاسهای ابعاد واوزان ومهار بار مربی که سرکلاس مارودرس میدادبه مارانندگان توضیح دادکه تناژها اضافه شده وتریلی باکارت چهل تن تاچهل ودوتن مجاز به بارگیری هستن حاباگفته ایشان بنده باسیصدکیلو اضافه باصدهزارتومان جریمه شدم هشت نمره منفی زدن روی گواهینامه ام توضیح دهیداین چه قانونی هست که برای ماتوضیح دادین
پاسخ:
سلام.

۰۱ آذر ۹۵ ، ۲۱:۳۵ براتعلی عبدی
با سلام ما رانندها بیمه تامین اجتماعی هستیم چرا برای تمدید کارت سلامت هر سال مبلغ قابل توجهی از ما می گیرند ولی  بیمه را قبول نمیکنند.با تشکر
پاسخ:
سلام
به انجمن رانندگان و یا سازمان حمل و نقل مراجعه نمایید
با سلام خدمت شما..سوالم خدمت شما اینه که یه راننده مسافربری چطور میتونه از تعداد صورت وضعیت صادر شده برای خودش یا همون تعداد کارکردش که تو کارت هوشمندش ثبت میشه اطلاع پیدا کنه..منظورم از طریق اینترنتی هست؟!
با تشکر از راهنماییتون
پاسخ:
سلام
در صفحه اصلی سایت ، سمت چپ در قسمت پیوندها . استعلام کارکرد وجود دارد
۰۹ آبان ۹۵ ، ۲۲:۰۷ محمد علی کیانی
سلام خسته نباشید .آیا امکان استعلام بارنامه وکارکرد تریلی به مدت شش ماه برای ارائه به شریک کامیون امکان داره درصورت امکان چطوری باید لیست بارنامه رو بگیرم
پاسخ:
سلام
بر روی سایت در قسمت پیوندها . استعلام کارکرد وجود دارد
و همینطور به انجمن رانندگان نیز می توانید مراجعه نمایید
۰۱ آبان ۹۵ ، ۲۲:۰۲ جلیل فتح الهی
سلام من راننده مسافربری هستم 15سال سابقه متاسفانه سال 92به خاطر یه تصادف محکوم به یک سال ونیم زندان شدم ودر این مدت پول بیمه من پرداخت نشد چون زندان بودم الان یه عالمه جریمه هم امده روش توان پرداخت هم ندارم وضعیت بسیار بدی به خاطر پرداخت دیه به طرف  دارم بیمه ماشین دو روز بود تمام شده بود الان تکلیف من چیه والان یک ساله به این خاطر که بیمه نامه نمیده بیکارم تکلیف من چیه به کی پناه ببرم در هفت اسمان هم ستاره ای ندارم به خاطر این بیکاری برام مشکل خانوادع وجدایی هم پیش امده 
سلام خسته نباشید اینجانب برای کارت هوشمند کلاس اموزشی را رفتم وازمایشات را نصفه نیمه انجام دادم ایا کارت هوشمند برایم صادر شده یا خیر

پاسخ:
سلام. تا زمان اتمام مراحل و تکمیل مدارک ، کارت هوشمند صادر نمی شود
۱۴ مهر ۹۵ ، ۱۲:۳۶ majid.nik.97@ nikkhoo
با سلام.بنده در سال ۹۰ کارت هوشمند گرفتم وتا سال ۹۱ فعال بوده وبعلت تمدید نکردن غیرفعال شده والان که پایه یک دارم میخواهم فعالش کنم چه باید کنم
پاسخ:
سلام
به انجمن رانندگان مراجعه نمایید
می بایست تمام مراحل را از نو انجام بدهید
باسلام.من یک سال که کارت هوشمند دارم وگواهینامم پایه دوم بوده.حالا پایه یک گرفتم.ایا باید کارت هوشمندم رو عوض کنم
پاسخ:
سلام. برای ثبت اطلاعات می بایست به انجمن رانندگان مراجعه نمایید.
سلام 
ببخشید جنابان من دانشجو بودم تا چند وقت پیش و الان سرباز هستم
یه وانت دارم روش کار میکنم 
میخوام بدونم اگه کامیونت بخرم باید حتما کارت هوشمند رانندگی داشته باشم یا بدون اون هم میشه بارنامه صادر کنن واسم؟

پاسخ:
سلام.
برای گرفتن بارنامه . مدارک رانندگی و حمل بار. از قبیل کارت هوشمند راننده و کامیون مورد نیاز است
۰۸ مهر ۹۵ ، ۰۹:۰۴ مهدی میرزایی
سلام به دوستان حمل ونقل  وآقای باقری عزیز
پاسخ:
و علیکم السلام
سلام بنده کارت هوشمند دریافت کردم الانم تو شرکت کار میکنم و نمیتونم بارنامه دریافت کنم واسه شارژ هوشمندم باید چکار کنم کمکم کنید
پاسخ:
سلام. 
به انجمن رانندگان مراجعه نمایید
سلام
آیا میتونم با کارت هوشمند یه راننده دیگه (همکارم)بر روی ماشین کار کنم و بارنامه بگیرم؟ از بابت بیمه شخص ثالث مشکلی برام نخواهد داشت که..؟
ممنون
پاسخ:
سلام
این کار خلاف می باشد
و با بیمه نیز حتما به مشکل برخواهید خورد
سلام.
بنده توی شهرداری کار میکنم و بیمه کارگری برای من رد میکنند .من قبلا کارت  هوشمند مسافری داشتم اما 3 سال هست که شارژ نکردم و بیابون نرفتم .آیا می تونم هم توی شهرداری کار کنم و هم کارت هوشمندم را مجدد شارژ کنم؟باید چیکار کنم؟
پاسخ:
سلام.
برای شارژ کارت هوشمند رانندگی. می بایست بیمه از نوع رانندگی داشته باشید
سلام من یک سال می شودکه کارت هوشمندخودم راتمدیدنکردم تویک شرکت شخصی توی معدن کارمی کردم وبیمه ام ازتریق شدکت ردمی شدامروزرفتم کارت هوشمندم راتمدیداعتبارکنم بارنامه می خواهندکه من ندارم لطفا راهنمای کنید
سلام خدمت شما. ...تمام سوالها و جوابهایی که از طرف شما بیان شده خواندم ....خدا قوت به شما و خسته نباشید میگم ای کاش همه ما احساس مسئولیت میکردیم و اینگونه پاسخ گو بودیم. ....درود بر شما 
پاسخ:
سلام
تشکر
۱۸ تیر ۹۵ ، ۰۷:۳۶ حسن کیوانلو

باعرض سلام وخسته نباشید

منوصدورحواله وبارنامه که میرم کدرهگیری ثبت شده است امارنگ که بایدسبزباشدزردرنگ است لطفاراهنمایی کنید

باتشکر

پاسخ:
سلام
همانطور که در سایت هم توضیح دادم . رنگ حواله زرد می باشد حتی اگر کدرهگیری دریافت کند
سلام و عرض ادب
بنده مدت دو سال هست که رانندگی نکردم و پول بیمه هم ندادم و کارت هوشمندم رو هم تمدید نکردم ، به علت بیماری بیکار بودم و حق بیمه از نوع دیگه هم پرداخت نشده به نامم ، پایه یک راننده تریلی بودم ، حالا که میخوام برگردم سر کار ، کارت هوشمند من دو ساله که تمدید نشده و حق بیمه هم ندادم چی میشه ، آیا مجدداً به من اعتبار کارت هوشمند میدن و بیمه ازم حق بیمه میگیره ، شما اطلاع دارید شخصی با شرایط من برای برگشت به کار باید چه کنه و مدارکش چطوری دوباره جور میشه؟
ممنون میشم منو راهنمایی کنید ، خیلی نگران این مسئله هستم و هنوزم به پایانه مراجعه نکردم ، اگه پای من نصفه قطع نمیشد این دوسال رو زمینگیر نمیشدم اینطوری نمیشد ، الان شکرخدا سلامتی ام رو کاملاً به دست اوردم و پام خوب شده و محدودیتی از لحاظ جسمی برای شروع به کار ندارم و فقط میخوام بدونم داستان مدارکم بعد دوسال به کجا میرسه و آیا من میتونم برگردم به شغلم یا دیگه کارت هوشمندی برای من وجود نخواهد داشت
سلام مهندس نمازوروزهاتون قبول اسامی نام محموله های که مجوزدامزشکی میخوادرابنویسد
سلام میشه نحوه مراحل آپدیت (موادغذایی) ونوه نوشتن حوله رایکم دقیق توضیح دهید تامزاحم شمانشم
سلام ایا درصورت داشتن اضافه بار کارت هوشمند باطل میشود
لطفا پاسخ دهید
پاسخ:
سلام
خیر
سازمان پول جریمه رو می گیرد
۰۲ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۹:۵۰ محمّد الوان ساز
سلام مهندس. سال جدید ایشالا پر برکت باشه. بنده پایه 2رو تازه گرفتم. میگن 45روز طول میکشه گواهینامم بیاد میخواستم ببینم با برگه ی پستی میتونم فعلا ثبت نام کنم برای کارت هوشمند تا مراحل اداریشو طی کنم؟ممنون
سلام مهندس چه طورمیشه من تو2 محل بارنامه صادرکنم
سلام مهندس
نرم افزار جدید صدور بارنامه از چه تاریخی اجبار میشه و روی چه ویندوزی جواب میده؟
پاسخ:
سلام
فعلا سبا ی قدیمی کار می کند
طبق اخرین خبر از کانون تهران قرار شده قم و گیلان و کرج یا قزوین به صورت پایلوت نصب شود البته یک ماه دیگه
با سلام
آیا امکان غیر فعال کردن یا مسدود کردن کارت هوشمند برای کسی غیر از صاحب کارت مقدور است؟حالا چه از طریق قانون یا غیر قانونی.
پاسخ:
سلام
درصورتی که شکایت به دادگستری شود و حکم داده شود .بله
سلام مهندس وقت بخیر خسته نباشی _اسم شهرماعوض شده چه طورمیشه توبرنامه عوضش کرد
پاسخ:
سلام
می بایست به صورت نامه به کانون و انجمن و از این طریق به سازمان حمل و نقل اعلام شود
و سازمان در سیستم مرکزی خود شهر شما را اصلاح نمایید
تا بصورت سیستماتیک در تمام کشور اصلاح شود
یاحق
سلام خسته نباشید
ببخشید کارت هوشمند بنده مفقود شده.میخواستم سوال کنم که آیا بعداز تعویض المثنی شماره هوشمند عوض میشه یا نه؟؟؟ بخاطر این پرسیدم که اگر مثلا کسی کارت مفقودی را پیدا کرد میتونه ازش سوء استفاده بکنه یا نه؟
ممنونم از راهنماییتون.
پاسخ:
سلام
شماره کارت هوشمند عوض نمی شود
باسلام من هفت ساله ماشین نداشتم هوشمندمسافربری پایه دو داشتم ایاقابل تمدید هست یا نه لطفا جواب بدین ممنون
پاسخ:
سلام
قوانین عوض شده
بهتره از مسئول انجمن رانندکان و یا سازمان حمل و نقل بپرسید
طبق اطلاعات بنده می بایست همانند یک راننده جدید مراحل گرفتن کارت هوشمند را انجام بدید
۲۷ اسفند ۹۴ ، ۱۳:۱۴ محمّد الوان ساز
ممنونم واقعا
پاسخ:
خواهش می کنم
۲۷ اسفند ۹۴ ، ۰۹:۵۸ محمّد الوان ساز
با عرض پوزش جناب باقری منظورم این بود که قبل از دریافت کارت هوشمند باید بیمه تامین اجتماعی داشته باشم یا در مراحل اخذ کارت هوشمند اقدام کنم؟ممنون
پاسخ:
برای صدور کارت هوشمند می بایست بیمه تامین اجتماعی داشته باشید
حال فرقی نمی کنه چقدر سابقه دارید
باسلام. میخواستم بدونم برای اخذ کارت هوشمند نیاز به خودرو است؟بیمه چطور؟منظور بنده هیچ بیمه ای ندارم
پاسخ:
باسلام. میخواستم بدونم برای اخذ کارت هوشمند نیاز به خودرو است؟بیمه چطور؟منظور بنده هیچ بیمه ای ندارم
باسلام. میخواستم بدونم برای اخذ کارت هوشمند نیاز به خودرو است؟بیمه چطور؟منظور بنده هیچ بیمه ای ندارم
پاسخ:
سلام
کارت هوشمند راننده با کارت هوشمند کامیون از هم جدا هستند و نیازی به هم ندارند
می بایست بیمه تامین اجتماعی بعنوان راننده باشید
سلام   میخواستم بپرسم برا ماشینهای سواری شخصی هم کارت هوشمند نیاز هستش یا نه
پاسخ:
سلام
خیر
فقط ماشین های کرایه ای
سلام از کجا میشه فهمید 10000 کیلومتر رانندگی کردی
پاسخ:
سلام
معمولا از روی بارنامه 
از مبدا و مقصد
۱۲ اسفند ۹۴ ، ۱۷:۰۲ مهدى قوچانى
سلام،خسته نباشىد !  داداش گلم اون دستو ر العمل رو منم مىدونم   من قبلا شخصى کار مىکردم بارنامه فراوان داشتم، بعد از شارژ پارسالم استخدام شهردارشدم  منظورم  تکلىف کسى که   الان  در ىک ارگان دولتى مثل شهردارى  بعنوان راننده سنگىن   مشغول به کاره و بارنامه اى نداشته چى مىشه و باىد واسه شارژ هوشمندش چىکار کنه ؟؟؟؟خواهشمندمدرس و واضح راهنمایی بفرماىىد!!تشکر
پاسخ:
سلام
بنده نیز عرض کردم که
سازمان برای شارژ بارنامه فقط و فقط صدور بارنامه رو ملاک قرار داده است
یاحق
۱۱ اسفند ۹۴ ، ۱۷:۳۰ مهدى قوچانى
سلام،خسته نباشىد.من پارسال بعد از شارژ کارت هوشمندم به عنوان راننده پاىه ىک در شهردارى استخدام شدم! باتوجه به اىنکه در طول اىن ىکسال به نامم بارنامه اى  صادرنشده‌است ،الان که براى شارژ مجدد رفتم مىگوىند شارژ نمىشود تکلیف چىست؟؟؟؟لازم به دکر هست که کارت هوشمند براى بىرون از شهر ضرورىست!
پاسخ:
سلام
طی دستور العمل سازمان. می بایست حداقل 24 بارنامه در سال داشته باشیدگ/
سلام
پاسخ:
و علیکم السلام
سلام 
در برنامه سبا 94.1 وقتی بارنامه را باطل میکنی رنگ بارنامه پس از 12 ساعت از قرمز به نارنجی تبدیل میشه و 3تا پیغام زیر را میده
1-زمان مجاز ابطال بارنامه به پایان رسیده
2- بارنامه پیش از این به عنوان بارنامه مخدوش ثبت شده
3-بارنامه باطل گردیده
مشکلش کجاست؟

پاسخ:
سلام
این ورژن اشکالات زیادی داره
به همان روشی که در سایت اعلام نمودم بارنامه رو باطل نمایید
ان شا الله  که در سیستم سازمان باطل هم باطل می شود

http://sabatransport.ir/1394/12/04/%D9%86%D8%AD%D9%88%D9%87-%D8%A7%D8%A8%D8%B7%D8%A7%D9%84-%D8%A8%D8%A7%D8%B1%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87
سلام امکان داره جنابعالی برای لب تاب بنده یه برنامه سبانصب نمایید
پاسخ:
سلام
اگر ویندوز ایکس پی داشته باشید برنامه سبای قدیم کامل نصب  می شود
واگر ویندوز 7 به بعد داشته باشید برنامه سبای قدیم با یکسری نواقص نصب می شود
البته سبای جدید بدون اشکال نصب می شود ولی فعال سازی به سال اتی موکول می شود
سلام جناب باقری این نرم افزار جدید هم همین ارور را میدد مشکلش چیست

پاسخ:
سلام
ای دی و پسورد برنامه تیم ویوئر رو بدید
۳۰ بهمن ۹۴ ، ۲۳:۰۷ سعید احمدی
سلام مهندس    من خودم ماشین داشتم  وبارنامه می گرفتم فروختم وحالا ماشین شرکتو میرونم پراننده شرکتم اینجا هم هراز کاهی بارنامه لازم میشه به تعداد 24 یا 12 بارنامه نمی رسه باید چکار کنم  ممنون میشم جوابمو بدین
پاسخ:
سلام
متاسفانه سیستم سازمان فقط برای عملکرد ،    بارنامه رو قبول دارد
و برای سازمان فرقی نمی کند که بارنامه واقعی است و یا اینکه فقط برای عملکرد راننده صادر شده است. 
یعنی باری حمل شده باشد یا خیر
سلام کارت هوشمند بنده دست یکی از همکار هاست بخاطر اینکه مدارک نداشت مدارکم رو دادم بهش امانت که کار کنه
 حال کارت ومدارک منو نمیده چطوری باطلش کنم
پاسخ:
سلام 
به انجمن رانندگان مراجعه نمایید
و درخواست المثنی نمایید
۲۳ بهمن ۹۴ ، ۱۰:۵۹ نادرقلی اسفندیاری
من سال گذشته براثربیماری آرتروز گردن نتونسثم رانندگی کنم حالا واسه تمدید مراجعه کردم گفثن ازتهران سوخثه الان میخام تمدیدکنم گفتن دست مانیست حالا باید چکار کنم  باتشکر   ازشهرکرد  09132813317
۲۳ بهمن ۹۴ ، ۰۳:۵۰ جعفرنوروزی
سلام رانندگان عزیز بنده راننده تریلی ازهمکارانتان هستم مدت دو ماهه به علت دیسک کمر شدید خانه نشین شده ام  وشرمنده زنو بچه ام با این هزینه های فراوان توان عمل جراحی را هم ندارم کسی هم مردانگی به خرج نمیده کمکم کنه به نظر شما تریاک بکشم برای تسکین دردم ومعتاد بشم خوبه
۲۲ بهمن ۹۴ ، ۲۳:۰۵ اصی از اصفهان
باسلام   اقای مهندس بفرمایید صدور کارت هوشمند چند ماه طول میکشد
پاسخ:
سلام
در حدود یک تا دو ماه
سلام مهندس یک سوال داشتم  من کرایه یک میلیون رااشتباهی ده میلیون نوشتم ورفتم تسویه هم کردم  چه طورمیشه اونه حل کرد
پاسخ:
سلام
می بایست یک نامه به سازمان و یا انجمن خودتان بزنید
و توضیح بدید که به اشتباه  یک صفر اضافه در کرایه زده شده 
حتی می تونید چند بارنامه قبلی را ذکر کنید که همگی حدودا یک میلیون کرایه دارند
از این موارد زیاد پیش می آید و معمولا سازمان هم قبول می کند و اصلاح می کند
یاحق
سلام 
در برنامه سبا 94.1 وقتی بارنامه را باطل میکنی رنگ بارنامه پس از 12 ساعت از قرمز به نارنجی تبدیل میشه و 3تا پیغام زیر را میده
1-زمان مجاز ابطال بارنامه به پایان رسیده
2- بارنامه پیش از این به عنوان بارنامه مخدوش ثبت شده
3-بارنامه باطل گردیده
مشکلس کجاست؟
۱۹ بهمن ۹۴ ، ۱۱:۱۰ فرشاد خندان
با سلام وخسته نباشید بنده راننده کمپرسی شهری هستم برای تمدید هوشمند بارنامه نداریم ممنون میشم اگه ی فکری برا ما بکنید که بیمه هامون به مشکل نخوریم منتظر جواب میمونم .خندان.

پاسخ:
سلام اقای خندان

ان شا الله درست شود
۱۹ بهمن ۹۴ ، ۱۰:۲۳ سید امیر صدوقى
با سلام. من صورت حسابهامو گم کردم. براى تمدید کارت هوشمندم چکارکنم. ممنون
پاسخ:
سلام
از انجمن می تونید بگیرید

ویا از سایت ذیل
http://sabatransport.ir/1394/11/12/%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%B9%D9%84%D8%A7%D9%85-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%DA%A9%D8%B1%D8%AF

۱۹ بهمن ۹۴ ، ۱۰:۲۲ سید امیر صدوقى
با سلام. من صورت حسابهامو گم کردم. براى تمدید کارت هوشمندم چکارکنم. ممنون
سلام مهندس من نتونستم برنامه راآپدیت کنم جنابعالی کی وقت دارید داری برنامه رابازکنم شماآپدیت بفرمایید لطفا
پاسخ:
سلام
09191517001

درضمن برای تمدید کارت هوشمند می بایست حق بیمه تامین اجتماعی  واریز گردیده باشدو کارت سلامت اعتبار داشته باشد

سلام خسته نباشید
من میخوام کارت هوشمند بگیرم حتما باید بیمه باشم اما درحال حاضر بیمه تامین اجتماعی آزاد شده 260 هزار تومان شده بنده نمیتونم با این هزینه بیمه کنم،حالا میگن بیمه روستایی هم میشه کرد سالی 300 هزارتومان اگه اشتباه نگفته باشن میشه.
حالا سوال من اینه اصلا میشه بیمه روستایی کرد واسه کارت هوشمند یا نه؟ اگه میشه چطور باید اقدام کنم واسه بیمه روستایی 
با تشکر از جناب مهندس 
سلام ... راستش من کارت هوشمند از استان هرمزگان گرفتم.. برای دریافت دفترچه ثبت ساعت به شیراز رفتم ... میگن باید کارت هوشمنت رو به استان فارس انتقال بدی ..!!! ممنون میشم بگید چجوری اینکارو کنم..یاعلی
پاسخ:
سلام
می بایست به انجمن رانندگان فارس مراجعه نمایید.
۲۳ دی ۹۴ ، ۱۰:۵۵ محمود صاحبی
تریلر دارها به هوش باشید!
این لینک را ببینید!
http://sabatransport.ir/1394/06/14/%D8%B3%D8%AA%D9%88%D8%B1-%D8%AF%D8%B3%D8%AA%DA%AF%DB%8C%D8%B1%DB%8C-%D8%AD%D8%B3%D9%86-%D8%AE%D9%88%DB%8C%D8%B1%D8%AF%DB%8C-%D8%A8%D9%87-%D8%A7%D8%AA%D9%87%D8%A7%D9%85-%D8%B3%D8%B1%D9%82%D8%AA
نامبرده (حسن خوی ردی فرزند محمد) مجدد در اواخر آذر امسال 1394تریلر شخصی آقای مرتضی قادری ساکن شهرستان تایباد را به سرقت برده و در تاریخ 18 دی (بعد از 20 روز) در رشت دستگیر شده!

محمدجواد باقری http://sabatransport.ir

با سلام.ببخشید آقا کارت هوشمند پدر بنده مسدود شده و ما میخاهیم بدونیم که علتش چیه.خواهش میکنم راهنمایی کنید باید چیکار کنم.

ممنون

پاسخ:
سلام
می بایست به انجمن رانندگان و یا سازمان حمل و نقل مراجعه نمایید

باسلام

از لینک می تواند استعلام مورد کارکرد را دریافت کرد

بوسیله شماره همراه و شماره کارت هوشمند و شماره پلاک وسیله نقلیه



استعلام کارکرد



محمدجواد باقری http://sabatransport.ir
۰۵ دی ۹۴ ، ۱۵:۱۹ جلیل شربتی
سلام جناب آقای مهندس. میشه یک سایت ایننترنتی جهت  استعلام بارنامه بارهای گرفته شده توسط رانندگان معرفی کنیدچون کارت هوشمندم باید تمدید بشه می خوام بدونم چندتا بارنامه ثبت شده در سازمان دارم. با تشکر
پاسخ:
سلام
بدلیل محرمانه بودن اطلاعات
سازمان این نوع اطلاعات را روی سایت قرار نمی دهد
می بایست حضورا به سازمان یا انجمن مراجعه نمایید.

باسلام

از لینک می تواند استعلام مورد کارکرد را دریافت کرد

بوسیله شماره همراه و شماره کارت هوشمند و شماره پلاک وسیله نقلیه



استعلام کارکرد



محمدجواد باقری http://sabatransport.ir
با سلام .من مدیر دفتر پیشخوان هستم.چطور میشه این خدمت رو برای دفتر اخذ کنم؟
پاسخ:
باسلام
تمدید اعتبار کارت هوشمند بر عهده اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان ها می باشد که ایشان این خدمت را به انجمن های رانندگان واگذار نموده اند. لذا می بایست به اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان خودتان مراجعه نمایید.
۱۰ آذر ۹۴ ، ۱۶:۲۳ سید محمد جریده
سلام جناب مهندس خسته نباشی من کارت هوشمند خودم رو عوض کردم چون گواهینامه جدید گرفتم و بعضی از باربری ها بخاطر شماره گواهینامه قدیمی که روی کارت هوشمند ثبت شده بارنامه نمیدادند حالا تو سایت چیزی راجب پیگیری کارت هوشمند ندیدم دسترسی به انجمن ندارم تو سایت چیزی در این مورد نیست؟؟؟
۰۴ آذر ۹۴ ، ۰۹:۵۴ شهرام ذوجناحین
با سلام 
لطفا پاسخ بنده را بدهید
پاسخ:
سلام
می بایست به انجمن رانندگان استان خود مراجعه نمایید و با تاییدیه سازمان تامین اجتماعی و تمدید اعتبار کارت سلامت می توانید مجددا کارت هوشمند خود را معتبر نمایید.
۰۳ آذر ۹۴ ، ۱۰:۱۰ بهرام رادان
باسلام خدمت   آیا این درسته که من برای چندتا صورتحساب که بیمه خانواده ام قطع نشود به دفترهای حمل ونقل کالا یا باربریها سیصد هزارجهت صدورسورهزارجهته پرداخت کنم چون یک مدت با کمپرسی کارمیکردصدورسوریش کارمیکردمخداراخوشسنگ انداختن جلوی پا به همین نمیگن؟ آیا؟ 
باسلام لطفا این صورتحساب روجهت تمدید کارت ملغی کنید آخه کسیکه به هر دلیلی نتونسته یکسال رانندگی کنه باید برود ودزدی کنه واقعا طرح مسخره ای هست کسیکه یکسال با ماشینی بوده که رفته زندان بعد که برگرده ازکجا صورتحساب جمع کنه  کسیکه به هرنحو مریض بوده چطور؟ کسیکه باوانت کارمیکرده چی؟ کسیکه برای  مدتی باتاکسی امرارمعاش میکرده بخواد بیمه رو ادامه بده چکار کنه  داداش فکر معایب بکنید بعد یک کار انجام بدید  کسانیکه این طرحها رومیدهند شک نکنید که از لابلای اینگونه طرحها برایشان کاسبی خوبیست که باشرکتها جهت صدور صورتحساب یابارنامه هماهنگ باشند وقرارداد ببندند
باسلام در زاهدان مرکز سیستان وبلوچستان وقتیکه درسال نمیتونیم 24سرویس با اتوبوس برویم باید همون سه یا چهار سرویسی که میتونستیم برویم هم شما با این قانون تون که برای تمدید کارت هوشمندباید24صورتحساب تحویل آقایون بدیم اگر هم راننده ای به هر عنوان نتونست 24سرویس برود سال بعدش باید برود وبمیرد اگر گرسنگی نکشیده اید لااقل راه رابرای واسطه ها ودلالها باز نگذارید
سلام
جواب ندادید .
من بیماری اتاکسی دارم .
زیر نظر پزشک
 هستم برا رانندگی هیچ مشکلی ندارم.
برا کارت و یا .... 
میتوانم ادامه دهم؟؟؟؟؟؟؟؟؟
با تشکر جواب دهید؟؟؟؟؟؟؟؟؟

با عرض سلام وخسته نباشید برادرم گواهینامه پایه 1داره و کارت هوشمندش باری هست میگه فقط میخواد در قسمت راننده ترانزیت کار کنه ،الان سه ساله که بیکاره و رانندگی اتوبوس بهش پیشنهاد شده نمی ره میگه کسی که کارت هوشمندش باری هست نمی تونه در قسمت مسافری کار کنه گویا قبلا کارت هوشمندشو از باری به مسافری تغییر داده و الان هم بخواد از باری  به مسافری تغییر بده دوساله طول می شه تا بتونه دوباره به حالت باری تغییر بده الان کلی بدهکاری داره آیا نمیشه با کارت 
 باری  موقتا رو اتوبوس کار کنه بعد هر وقت کار ترانزیتی بهش خورد بره سر اون کار؟خواهش می کنم یه راهکاری ارائه دهید با تشکر.
پاسخ:
سلام
متاسفانه با دستورالعمل هایی که وجود داره امکان این کار نیست.
با سلام جناب مهندس
من کارت هوشمند دارم و میخواهم با پرواز به خارج از کشور مسافرت کنم آیا باید کارت هوشمند خود را باید غیر فعال کنم ؟ 
ممنون میشم راهنمایی فرمائید .
پاسخ:
سلام.
خیر
نیازی به غیرفعال کردن کارت هوشمند نیست
سلام
ممنون بابت پاسخ اتون !!!
اما مشخصات کاملا با سایت استعلام مطابقت داشت همه جعل شده بودند حتی پلاک ماشین در سایت کارتهای هوشمند فعال بودند
پاسخ:
سلام
دو سه سال پیش همچنین موردی رخ داد و از چندین شرکت حمل و نقل کلاهبرداری شد

سلام جناب مهندس باقری
چطور میشه فهمید که کارت هوشمند یه راننده جعلیه؟ ما یه شرکت حمل ونقل هستیم که راننده ای به مراجعه کرد که مدارک اش رو هم استعلام کردیم که فعال هم بود اما چندروز بعد متوجه شدیم که مدارک و پلاک ماشین جعلی بوده!!و طرف سارق بوده!!
پاسخ:
سلام
از طریق تطبیق کارت هوشمند با سایت استعلام کارت هوشمند
و همینطور کارت ملی 
و دریافت کد رهگیری
۰۶ آبان ۹۴ ، ۰۹:۴۰ حمید رباطجزی
سلام آقای مهندس،من دریک شرکت لبنیات راننده هستم،قبلا باایسوزوکارمیکردم وبارنامه داشتم ولی مدتی میشه که کارت هوشمندم روتمدیدکردم و الان بانیسان کارمیکنم وبه همین دلیل برای کارت هوشمندجدیدم هیچ بارنامه ای ندارم برای تمدید کارتم چه کاری بایدانجام بدم لطفاراهنمایی کنید.ممنون.
سلام.  انجمن صنفی کرمان  با گواهینامه قدیمی کارت هوشمند شارژ نمیکنه میگه حتمآ باید گواهینامه هوشمند باشه گواهینامه قدیمی قابل قبول نیس!!
سلام آقای باقری خسته نباشید  .  آیا برای تمدید اعتبار کارت هوشمند باید گواهینامه راننده تعویض بشه و هوشمند بشه  ،  یعنی گواهینامه 5ساله قدیمی که هنوز2سال اعتبار داره  واسه تمدید اعتبار کارت هوشمند قابل قبول هست یا نیست؟؟
پاسخ:
سلام
بله قابل قبول هست
با عرض سلام و خسته نباشید
بنده گواهینامه ب2 دارم.از شما سوالم این بود باید از کجا برای گرفتن کارت هوشمند ثبت نام کنم.با تشکر
پاسخ:
سلام
شما می توانید با مراجعه به انجمن صنفی رانندگان هر استان برای دریافت کارت هوشمند اقدام نماید
سلام آقای مهندس . اگه ممکنه به گوش مسعولین برسونید که یه نظارتی روی انجمن صنفی کرمان داشته باشن  خیلی ظلم میکنن  در حق رانندگان زحمتکش   مسعولین اتحادیه صنف رانندگان  فقط پول میگیرن از رانندگان فقط پول 
سلام اقای باقری خسته نباشی.من میخوام بارنامه ای که برای من صادر میشود اس ام اس بیاد.چیکار باید بکنم.ممنون 






پاسخ:
می بایست به انجمن رانندگان و یا به دفتر سازمان در پایانه بار مراجعه نمایید
۰۷ مهر ۹۴ ، ۲۲:۱۶ محمد حسن سهرابی
باسلام وتشکر ازاینکه پیام هارو می خونید ازتون خواهش میکنم من چون سرمایه برای خرید ماشین ندارم  کارت هوشمند کامیون واتوبوس یکی کنید که بشه با هردوی انها کارکرد ممنون
پاسخ:
باسلام
در دستورالعمل های فعلی این کار غیرممکن هست
ولی پیگیری می کنم
۰۷ مهر ۹۴ ، ۲۲:۱۴ محمد حسن سهرابی
باسلام وتشکر ازاینکه پیام هارو می خونید ازتون خواهش میکنم من چون سرمایه برای خرید ماشین ندارم خواهش میکنم کارت هوشمند کامیون واتوبوس یکی کنید که بشه با هردوی انه کارکرد ممنون
۰۴ مهر ۹۴ ، ۱۶:۰۳ حسین افشاری
سلام من تاریخ 94/5/9کارت هوشمند باری گرفتم وتا کنون فعالیتی نداشتم ایا اکنون میشه اون رو به مسافری تغییر داد چون میگن باید شش ماه بگذره تا بتونی تغییر بدی این شش ماه من بارنامه ندارم به مشکل نمیخورم؟؟
۰۴ مهر ۹۴ ، ۰۹:۴۰ جوادافضلی
سلام خسته نباشید ممنون از جوابتون..ولی سوال من اینه من الان سه ماه میشه کارت هوشمند کامیون گرفتم میتونم تعویض کنم چون میگویند باید 6ماه بگذره بعد تعویض فعالیت کنید؟؟
۰۳ مهر ۹۴ ، ۲۲:۴۷ جوادافضلی
سلام من حدود سه ماه میشه کارت هوشمند باری گرفتم ولی بیشتر فعالیتم با اوتبوس هست ایا الان امکان تویض به مسافری هست یا نه تو این سه ماه بارنامه هم ندارم یعنی کارکد نداشتم راهمایی کنید ممنون
پاسخ:
سلام
هر راننده می تواند فقط دو بار تعویض فعالیت داشته باشد
از راننده اتوبوس به کامیون و بالعکس

رانندگان میکسر که داخل شهری کار میکنند و بارشان فاقد بارنامه میباشد برای تمدید کارت هوشمند راننده چکار باید بکنند؟چون برای بار بتن بارنامه صادر نمیشود و در مسیر داخل شهری تردد میکنند و همیشه حهت تمدید کارت هوشمند با مشکل مواحه هستند. در این زمینه راهنمایی فرمائید. متشکریم.
پاسخ:
با سلام
کارت هوشمند رانندگی مخصوص رانندگان برون شهری می باشد
با سلام.لطفا اگه ممکنه بگید چطور میشه فقط با داشتن شماره ملی راننده٬زمان و مبدا و مقصد بارگریشو فهمید.آدرس سایتش چیه
پاسخ:
باسلام
این اطلاعات محرمان هست
و در هیچ سایتی وجود ندارد
سلام مهندس   خیلی زحمت میکشی  کارت درسته    فدات
پاسخ:
یاعلی
سلام وقت بخیر
چه جوری میشه این مجوز رو گرفت
پاسخ:
سلام
شما می بایست ابتدا یک انجمن رانندگان کالا را به ثبت برسانید
سپس مجمع بگیرید و اعضا هییت مدیره را مشخص کنید
سپس تایید های سازمان رو بگیرید
و شروع به عضویت رانندگان بکنید

سلام خسته نباشید...
سلام میخواستم بدونم چه جوری میشه مجوز صدور و تمدید کارت هوشمند راننده ها رو گرفت ... باتشکر
پاسخ:
سلام
فقط انجمن رانندگان می تواند مجوز صدور و تمدید و دیگر کارهای کارت هوشمند و رانندگان رو انجام بدهد
و هر استان می تواند چندین انجمن داشته باشد

باسلام کارت هوشمند بعد ازدوسال هنوزچاپ نشده چگونه پیگیری کنیم
پاسخ:
سلام
از طریق دفتر ای تی سازمان استان خودتون
سلام خداقوت 
باتشکر ایا میتوانم کارت هوشمند باری خودر را در استان غیر صادر کننده کارت  تمدید نمایم
پاسخ:
سلام
بله
سیستم صدور کارت یکپارچه هست
۱۴ شهریور ۹۴ ، ۱۸:۳۲ روح الله وطن پرست
سلام جهت تغییر کارت هوشمند باری به مسافربری چه باید کرد و آیا مجددا قابل تغییر است؟
پاسخ:
سلام
می بایست درخواست تغییر کاربری به انجمن رانندگان استان خودتون بدید
نهایتا تا دو بار امکان تغییر وجود دارد
۱۲ شهریور ۹۴ ، ۱۴:۳۸ جواد مهاجری
باعرض سلام وخسته نباشید
لطفا درمورد کارت هوشمند که ٢ گانه باشه اقدام نمایید چونکه با این وضعیت که هست مارت هوشمند مسافربری و باری برای پایه یک مشکلات بسیار زیادی برای رانندگان بوجود امده کاری کنید که کارت هوشمند برای هردوتا اعتبار داشته باشد که راننده بتواند اقدام به رانندگی کنه ودرامد داشته باشه این چکاری که هرکدام را جدا جدا باید باشه شاید امروز سرویس برای مسافربری نداشته باشد ولی سرویس برای باری باشه یا برعکس ،یا اون کسایی مثل خودم هم اتوبوس دارند وهم کامیون کشنده تکلیف چی هستش الان من خودم با ماشین کامیون خودم نمیتونم وقتی بیکار هستم سرویس برم تورو خدا اقدامی هرچه سریعتر انجام بدید یا بگوش مسءول این امر برسونیداین وضعیت فوق العاده مشکل افرین هستش هزاران نفر همین مشکلو مثل من دارند
ممنون
۱۲ شهریور ۹۴ ، ۰۹:۴۳ مهدی وطن پرست
سلام جناب باقری کارت هوشمندباری من در مورخه91/10/11صادرشده ولی به دلیل تغییر شغل نه بارنامه گرفتم و نه اعتبار آن را تمدید کردم دوباره اگه بخوام کارتمو فعال کنم باید چکار کنم
پاسخ:
سلام
ابتدا می بایست به انجمن رانندگان استان خودتان مراجعه نمایید
معمولا یه تعهد نامه مبنی بر اینکه منبعد بصورت فعال بشید گرفته می شود
تا حد امکان تمام بارنامه های قبلی رو داشته باشید
بعد می بایست بیمه رانندگی تان به روز بشود
کارت سلامت معتبر

البته هر استان امکان داره یکم روال اداری متفاوت داشته باشه
یاحق
موفق باشید

با سلام

چرا سایت استعلام کارت هوشمند باز نمیشه؟

پاسخ:
سلام

سایت استعلام درست هست
ایراد به خاطر شرکت اینترنتی هست
از شرکتی که اینترنت گرفتید بخواهید لینک سایت های استعلام را باز کنه
۱۹ مرداد ۹۴ ، ۱۸:۲۰ مهدی میرزایی
آقای باقری سلام خسته نباشید درمورد کامیون اگر کامیون تعویض پلاک کرده میتوانیم باشماره هوشمند کامیون شماره جدید کامیون را ویرایش کنیم
پاسخ:
سلام
خیر

۰۷ مرداد ۹۴ ، ۰۲:۴۰ یکی از رانندگان ترانزیت
سلام من مبلغی به انجمن دادم بابت کلاسهای آموژشی ولی هیچ خبری از کلاس نشده و هیچ کارتی برایه ما صادر نشده لطفا بررسی شود باتشکر
پاسخ:
سلام
معمولا زمانی که کلاس ها به حد نصاب خود می رسن ، انجمن مربوطه اقدام به تشکیل کلاس می کنند
۰۷ مرداد ۹۴ ، ۰۲:۴۰ یکی از رانندگان ترانزیت
سلام من مبلغی به انجمن دادم بابت کلاسهای آموژشی ولی هیچ خبری از کلاس نشده و هیچ کارتی برایه ما صادر نشده لطفا بررسی شود باتشکر
پاسخ:
سلام
معمولا زمانی که کلاس ها به حد نصاب خود می رسن ، انجمن مربوطه اقدام به تشکیل کلاس می کنند
سلام میخواسم بدونم باشماره هوشمند و کد ملی و شماره کارت سلامت میشه بدون اصلشون بارنامه صادر کرد؟(و آیاتو بارنامه این شماره ها درج میشه؟) و اگه راننده دیگه تخلف کنه با این شماره هامسول کیه؟
پاسخ:
سلام
قانون می بایست راننده همراه با کارت هوشمند خود مراجعه به باربری نماید و باربری بعداز چک کردن ، اقدام به صدور بارنامه نماید.
ولی بعضا مشاهده شده است که فقط با داشتن شماره کارت هوشمند ، بعضی از باربری ها  اقدام به صدور بارنامه می نمایند.
در صورت بروز مشکل ، هم راننده و هم باربری مسئول خواهند بود.
سلام کارت هوشمنده من مفقود شده چی کار کنم .برقرار باشید یا هو
پاسخ:
سلام
از طریق انجمن رانندگان اقدام نمایید
باعرض سلام بنده بیش از15سال است که درشغل رانندگی مشغول به کار هستم امابیمه ای که پرداخت مینمایم خدمات درمانی است وحدود20سال است که سابقه بیمه دارم امابرای تمدید کارت هوشمندفقط فرم2بیمه تامین اجتماعی رامی خواهد ایاراهی وجودداردکه باارایه نامه ای از بیمه خدمات درمانی کارت هوشمند راتمدید نمایم؟
پاسخ:
سلام
براساس بخشنامه های سازمان خیر
ولی همیشه مدیر سازمان می تواند از اختیارات خود استفاده کند

۲۶ تیر ۹۴ ، ۱۷:۱۴ بهنام احمدی
با عرض سلام من راننده خودرو سواری هستم ودرشرکتی معتبر راننده سرویس هستم وصورتحساب ندارم جهت تمدید کارت هوشمند چه باید بکنم درضمن درلیست بیمه شرکت سمت من راننده است چه باید بکنم جناب باقری عزیز
ممنون میشم از راه نمایتون برای این کار

سلام میخوام از اداره کل حمل نقل شکایت کنم تهران چه سازمانی باید برم چون 5سال هست 2تا شرکت درکارخانه سیمان استان گلستان شهرستان گالیکش بدون مجوزفعالیت میکنن ولی کسی جرعت نداره چیزی بکه
با سلام و خسته نباشید به شما و همکاران محترم. مالک اتوبوس هستم و فقط زمانی که راننده به مرخصی احتیاج داشته باشه خودم رانندگی میکنم شاید ماهی یک بار شایدم کمتر .برای تمید کارت هوشمندم ایا مشکلی هست؟
۲۰ تیر ۹۴ ، ۰۹:۱۰ هادی محمدی
سلام اقای باقری خسته نباشید من تو یک شرکت هستم که حدود 20دستگاه کشنده داریم چطور میتونم استعلام کارکرد ماشینهامون را بگیرم
پاسخ:
سلام
درخصوص کارکرد کامیون فقط می توان
از طریق انجمن رانندگان و سازمان حمل و نقل اقدام کرد
که راحت ترین آن انجمن رانندگان کامیون هست
یاحق
۱۷ تیر ۹۴ ، ۱۵:۳۰ وحید از بندرامام
با سلام خدمت اقای  مهندس باقری
اگر کد رهگیری روی بارنامه راننده نخورد و بعدا" توسط شرکت حمل ونقل کد رهگیری در سامانه داشته باشد سابقه برای راننده محسوب میشود یا نه لطفا" راهنمایی کنید
پاسخ:
سلام
ملاک کارکرد راننده ، دریافت کد رهگیری می باشد
و اگر روی بارنامه چاپ شود چه بهتر
۱۳ تیر ۹۴ ، ۱۶:۳۲ محمد لاروبی
با عرض سلام میخواهم کامیون بگیرم جهت کارت هوشمند و .... چه مدارکی نیاز است و به کجا باید مراجعه کنم با تشکر 
پاسخ:
سلام
به انجمن صنفی رانندگان استان مراجعه نمایید

سلام از زحمات ،صبر و حوصله تان  میخواستم تشکر کنم.شرکت ایثارگران فعال
پاسخ:
سلام
خواهش می کنم

۰۹ تیر ۹۴ ، ۰۱:۱۸ فلاحت نژاد
سلام آقای  باقری  واقعا دست شما درد نکند  مرسی ممنون که به صنف حمل و نقل اطلاعات دقیق و راهنمایی میکنید  واقعآ از طرف خودم و تمام  همکاران راننده  ازتون سپاسگذارم  . موفق باشید
پاسخ:
سلام
خواهش می کنم
سلام.از چه طریقی باید استعلام بگیرم که تا الآن چند تا بارنامه به نام من ثبت شده؟
پاسخ:
سلام
از طریق انجمن رانندگان فقط می توان استعلام گرفت
این مشکل خیلی از راننده هاست که بارنامه برای آنها صدور میشه و کد رهگیری نداره من به کسی که بارنامه صدور میکنه گفتم اونم میگه سیستم راهداری خرابه یا سیستم قطعه بعدش بارنامه که صدور میشه اس ام اس نمیاد برای راننده خیلی جاها بارنامه گرفتم ولی همین مشکل بوده لطفا در خصوص سیستم بیشتر رسیدگی کنید و نظارت به باربری هایی که بارنامه میزنند من فکر کنم اگه نظارت بر باربری ها باشه خیلی از مشکل ها حل میشه با تشکر.
پاسخ:
سلام
در صورتی که در بارنامه شماره کارت هوشمند راننده و مشخصات آن چاپ شده و فعال باشد در صورت عدم دریافت پیامک به انجمن رانندگان مراجعه و مجددا شماره همراه را بدید
و حتما در هنگام دریافت بارنامه از متصدی حمل و نقل بخواهید که کد رهگیری دریافت نماید حتی اگر چند دقیقه ای بیشتر طول می کشد
یاحق
با سلام خیلی از باربری ها بارنامه رو نمی تونند با کد رهگیری بزنند بعد تو سیستم راهداری ثبت نمی شود موقع تمدید آقای گودرزی میگه بارنامه نداری و تمدید نمیشه باید سازمان یک کاری کنه که بدون کد رهگیری اصلا بارنامه صدور نشه یعنی سیستم رو یک جوری طراحی کنید که هر بارنامه ای که صدور میشه با کد رهگیری باشه که راننده زمان تمدید کارت هوشمند دردسر نداشته باشه با تشکر
پاسخ:
با سلام
بله در بهترین شرایط می بایست به این شکل باشد که بعد از دریافت کد رهگیری بارنامه چاپ شود
ولی متاسفانه مشکلاتی وجود دارد
عدم ثبات و فراگیری اینترنت
خرابی گاه گاه سرور سازمان
عجله کاربر و راننده
سلام خداقوت من کارت هوشمند کمپرس ماشینمو گم کردم نمی دونم باید چکار کنم ممنون میشم راهنمایم کنید
پاسخ:
با سلام
به انجمن رانندگان مراجعه نمایید 
سلام آقای باقری خسته نباشید چه زود خسته شدید انتظار نداشتم به ابن زودی خسته شوید وازدادن جواب خودداری فرمائید . با تشکر
باسلام مجدد بنده قبلا دفترچه کار داشتم ولی تا به حال تبدیل به کارت هوشمند نه کرده ام آیا شامل شرایط خاص می شود؟ به چه طریق؟ ممنون از زحمات جناب عالی
باسلام بنده بازنشسته کشوری هستم نه تامین اجتماعی به دلیل کم بودن حقوق مجبورم کار کنم تا محتاج دیگران وشرمنده خانواده ام نشوم اما می فرمایند که گرفتن کارت هوشمند مقدور نمی باشد در صورتی که بنده آماده ام تعهد دهم مبنی بر عدم استفاده از خدمات درمانی-پزشکی-بازنشستگی و ...از صندوق تامین اجتماعی لذا تقاضا دارم راهکاری ارئه فرمائید. ضمنا مستحضر هستید که خیلی از عزیزان بازنشسته در پست های مختلف دولتی مشغول به کارند . باتشکر
پاسخ:
با سلام
اگر شخصی که تابحال کارت هوشمند رانندگی نداشته باشد و تقاضای کار ت هوشمند نمایید به دلیلی اینکه از سازمان تامین اجتماعی استعلام گرفته می شود ، تقاضای ایشان رد می شود
و اگر شخصی که قبلا کارت هوشمند داشته باشد و بعدا بازنشسته شود تا سن 65 سالگی می تواند با شرایط خاص به رانندگی ادامه دهد
براساس استعلام از سازمان حمل و نقل و پایانه ها
با تشکر
۱۷ فروردين ۹۴ ، ۱۱:۲۳ مسعود مشتوفر
با عرض سلام کارت من را دوماهه فعال کردند انجمن صنفی تهران منهم چون مدتی بیکاربودم درشرکتی مشغول کار شدم دراین دوماه هم سه برگ بارنامه دارم دوتا از بندر امام ویکی از بندرعباس به تهران اما وقتی مراجعه کردم برای تمدید کارت این بارنامه ها برای من ثبت نشده بود وبهمین علت از تمدید کارت من خودداری کردند لازم به ذکره که من درشرکتی معتبر کار میکنم که بارنامه ها شرکتی ومعتبر هستن نمیدونم چرا این سه بارنامه توی سابقه ی من نیومده درصورتی که توی چند روزی که تا آخرین روز اعتبار کارتم مونده بود دوبرگ بارنامه آزبیرون شرکت گرفتم هردو اومد توی سابقه ی من حالا دوباره باید برم ببینم چی میشه آیا راه حلی هست که اون سهتابارنامه بیاد توی سابقه ی من؟ وآیا بهترنیست رانندگانی که در شرکتهای حمل ونقل مشغول هستند با معرفی نامه شرکت کارتشون تمدید بشه؟
پاسخ:
سلام
هر بارنامه ای که کد رهگیری روی آن چاپ شود ، اعتبار دارد و جزو سابقه شما محسوب می شود
۱۷ فروردين ۹۴ ، ۰۹:۲۱ بهروز محمدی. خانمیری
باسلام کارت هوشمند اینجانب خودبه خود غیرفعال شده نمیدونم مشکل چیه؟ درضمن کارت هوشمند وانت بار میباشد
۱۳ فروردين ۹۴ ، ۱۲:۳۰ سلیمان اکبری
با سلام و خسته نباشید
ایا کارت هوشمند رانندگان به بازخرید شدگان از خدمت تعلق میگیرد با تشکر
پاسخ:
باسلام
فقط کسی که بازنشسته شده باشد نمی تواند کارت هوشمند رانندگی بگیرد
ویا کسی که کارت سلامت ندارد
سلام کارت هوشمند من بخاطر بیمه رانند گان غیر فعال است بیمه من ازطرف شرکت بیمه عادی ریخته میشه من جکار کنم کارتم فعال شود
پاسخ:
سلام
قانونا کسی که راننده هست می بایست بیمه رانندگی داشته باشد
فقط در صورتی که رییس سازمان(اداره کل) حمل و نقل و پایانه هر استان می تواند دستور دهد که غیر از این شود
بدین صورت که شما درخواست به رییس سازمان می زنید ، شاید ایشان دستور موافقت با بیمه غیر رانندگی را صادر نمایند.
با تشکر

سلام
اگر کسی کارت هوشمند راننده نداشته باشد و تصادف کند، آیا بیمه شخص ثالث به او تعلق می گیرد؟
پاسخ:
سلام
در حال استعلام گرفتن از سازمان هستم
اگر جواب دادن بهتون می گم
یاحق
با سلام
بنده دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد هستم (اکنون در حال تحصیل هستم) و کارت پایان خدمت ندارم، یعنی از سن 18سالگی تا الان در حال تحصیل هستم.
6 ماه پیش گواهینامه پایه یک را گرفتم. به صنف باربری شهرستان بابل برای دریافت کارت هوشمند مراجعه کردم ولی کارمند صنف گفته است که چون کارت پایان خدمت ندارم نمی توانم کارت هوشمند بگیرم. درحالی که گواهی اشتغال به تحصیل برایشان برده ام، باز هم قبول نکردند.
آیا این قانون درست است؟
با تشکر
پاسخ:
سلام
در حال استعلام گرفتن از سازمان هستم
اگر جواب دادن بهتون می گم
یاحق
کارت هوشمندا چند بار میشه عوض کرد
پاسخ:
با سلام
اگر منظورتان تبدیل رانندگی باری به مسافری می باشد ،  فقط دو بار
۲۱ بهمن ۹۳ ، ۲۳:۳۲ رزگار مرادی سنندج
با عرض سلام وقتی راننده که دوره کارت بدو خدمت باری رو میگذرونه باید هم مسافربری باشه و هم باری نه فقط یکیش باشه

پاسخ:
سلام
در بخشنامه سازمان هر راننده فقط می تونه یا در بخش کالا فعالیت کند و یا در بخش مسافر

ولی از نظر فنی راننده قابلیت فعالیت در هر دوبخش را دارد
یاحق

۲۱ بهمن ۹۳ ، ۲۳:۳۲ رزگار مرادی سنندج
با عرض سلام وقتی راننده که دوره کارت بدو خدمت باری رو میگذرونه باید هم مسافربری باشه و هم باری نه فقط یکیش باشه

پاسخ:
سلام
در بخشنامه سازمان هر راننده فقط می تونه یا در بخش کالا فعالیت کند و یا در بخش مسافر

ولی از نظر فنی راننده قابلیت فعالیت در هر دوبخش را دارد
یاحق

۰۱ بهمن ۹۳ ، ۰۹:۰۲ الماس آذربایجان
عالی بود آقای باقری.
پاسخ:
ممنون . نظر لطف شماست.
یاحق
سلام خسته نباشید امروز من وقتی استارت میزنم خطا 1053میزنه برنامه استارت نمیشه ؟
پاسخ:
سلام.
این ایراد برای برنامه دریافت کد رهگیری می باشد
که به یکی از دلایل ذیل اتفاق می افتد
1- تاریخ و ساعت سیستم اشتباه باشد
2- مجوز برنامه سبا تمام شده باشد
3- آپدیت قدیمی باشد
4- ویندوز خراب شده باشد

در نهایت اگه بازم هم سیستم کد رهگیری نداد
آی دی و پسورد برنامه تیم ویوئر را بدهید تا بیام روی سیستمتون

سلام مهندس باقری خیلی مخلصیم  واقعآ دمت گرم دستت درد نکنه
پاسخ:
سلام
خواهش می کنم

سلام آقای باقری وبلاگ شمابسیارعالی برای کاربران حمل ونقل می باشد.اززحمات شماسپاسگزاریم ولی یک سایت خصوصی هم بودالبته اون پولی بوداون چی شدبه امان خداواگذارشد.بیچاره آنهایی که عضویت یک ساله گرفتند.
پاسخ:
سلام
بار نیوز قم
http://qombarnews.com/

۰۱ آبان ۹۳ ، ۱۴:۲۴ محمد محمدیان رباطی
آقای باقری خسته نباشید

از وبلاگ خوبتان استفاده کردم

سلام جناب باقری یک راهنمایی میخواستم بنده بیمه تامین اجتماعی از یک سازمان برام واریز میشه میخوام کارت هوشمند بگیرم وبیمه قبلی رو بریزم‌ چکار کنم
سلام خواستم آدرس وبلاگتونو جزو لینکهام بزارم مثل اینکه اشتباهه میتونید زحمت بکشید ادرس صحیح را برام بزارید
با سلام با وبلاگتون از طریق یکی از دوستان آشنا شدم با اجازه از هم اکنون لینک شدین اگه افتخار بدین و به وبلاگ حقیر هم سری بزنید فکر میکنم با تبادل لینک موضوعات جالبی حاصل بشه با سپاس

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی