سایت تخصصی حمل و نقل

پشتبان برنامه صدور بارنامه IEBLS -جهت رفع اشکال برنامه EBL(سبا) میتوانیدباشماره 09191517001 تماس بگیرید

سایت تخصصی حمل و نقل

پشتبان برنامه صدور بارنامه IEBLS -جهت رفع اشکال برنامه EBL(سبا) میتوانیدباشماره 09191517001 تماس بگیرید

پیوندها
آخرین نظرات
۰۱ مرداد ۹۳ ، ۱۸:۲۴

استعلام کارت سلامت راننده

با سلام

 

برای دریافت پیامک بارنامه می بایست هزینه پرداخت کرد.

براساس نامه سازمان محترم راهداری می بایست جهت دریافت پیامک بارنامه کد ستاره 80 مربع را شماره گیری و نسبت به افزایش مبلغ شارژ اقدام کرد. هزینه پیامک بابت هر بارنامه مبلغ یکصد تومان می باشد.


به منظور استعلام کارت هوشمند راننده و ناوگان و اطلاع از فعال بودن آنها ، شما می توانید شماره کارت هوشمند مورد نظر را به شماره 3000141 پیامک نمایید.

 

 و راه دیگر اینکه به آدرس ذیل مراجعه و استعلام راننده و ناوگان و کارت سلامت را انجام دهید

 

استعلام کارت هوشمند



 

نظرات  (۴۴)

باسلام

هنوز کارت سلامت یک ماه بعد اتمام تاریخ اعتبار تمدید می‌شه؟

سلام من کارت سلامت امروز گرفتم مسافری گفتن اعتبارش یه ساله شده باری دوساله این یعنی چه

۱۳ مرداد ۹۹ ، ۱۱:۳۳ اسماعیل ثروت خطیبی

سلام آقا من دیروز از بندر عباس کارت سلام گرفتم درست ۲۵ ساعنه این فعال نشده

۲۳ ارديبهشت ۹۹ ، ۰۰:۳۰ یوسف قهرمانی

سلام،من دیابت دارم نوع ۲وکنترل شده هست زیادبالانیست کارت سلامت من یک ساله بیشترتمدیدنمیکنن امکان داره طب کارجای دیگه برم ۲ساله تمدیدکنن ودوم اینکه آیاکمتریابیشتربارنامه گرفتن تاثیری برهزینه پرداخت بیمه داره

پاسخ:
باسلام
سیستم طب کار جامع  و مکانیزه می باشد. ولی امتحانش ضرری نداره می توانید به طب کار دیگری مراجعه نمایید
حق بیمه ثابت می باشد و تعداد بارنامه تاثیری در آن ندارد
۲۲ ارديبهشت ۹۹ ، ۰۱:۴۸ عبدالحسین خواب جاوید

سلام چرا هوشمند مثل کارت سلامت ۲سال تمدید نمیشه

سلام خسته نباشید 

من کارت سلامت خودم رو تازه تمدید کردم اما در قسمت نوع راننده به جای مسافری باری نوشتن آیا مشکلی دارد ؟

پاسخ:
باسلام
در صورتی که در هنگام صدور صورت وضعیت مشکلی برای شما بوجود نمی آید ، مشکل خاصی ندارد.
۲۳ ارديبهشت ۹۸ ، ۰۶:۰۶ حشمت اله رئیسی
سلام ما شرکتهای مسافربری صورت وضعیت که روی سیستم میفرستیم آمارعصرهای روز 5شنبه یا معمولا بعداز ظهرها آمار کارکرد رانندگان بعد از دو ماه روی سیستم می آید که رانندگان را برای تمدید هوسمندبا مشکل مواجه می کند علت چیست
۲۹ خرداد ۹۷ ، ۱۷:۴۳ حمیدرضاکریمی
باسلام امروزمراحل کارت سلامت انجام دادم میگن تا۴۸ ساعت طول میکشه بیادداخل سایت وبارنامه بنامم صادرنمیکنن برای راننده دوم ونمیشودتریلی را۴۸ ساعت خابانده تاواردسایت بشه واگراسممان نباشدجریمه میکندپلیسراه چکاربایدکنم 
پاسخ:
سلام
معمولا بین 4 ساعت تا یکروز طول می کشد (البته بیشتر 4 ساعته فعال می شود)
که به خاطر مسائل امنیتی و پشتیبانی می باشد
سعی کنید یکی دو روز قبل از اتمام اعتبار ، مراحل تمدید را انجام بدید
با تشکر
سلام .من به طب کار مراجعه کردم ومراحل کارت سلامت رانندگان را انجام دادم حالا به سایت مراجعه میکنم که استعلام بگیرم میگه هنوز جوابتون نیومده ولی به کافی نت رفتم کارت سلامتم را تحویل گرفتم  ایا خللی در کارم پیش نمیاد؟
پاسخ:
باسلام
کارت سلامت 48 ساعت طول می کشد تا در سایت سازمان ثبت شود
خیر مشکلی نیست
با سلام میخواستم بدونم بیمه رانندگان میریزم چند سال بریزم بازنشستگی تعلق میگیره. . وسهمیه گازوئیل من هر ماه یه اندازه هست بارنامه هم میگیرم ولی فرقی نمیکنه. باتشکر 
پاسخ:
باسلام
در حال حاظر طبق قانون بازنشستگی  برای  رانندگی 30 سال می باشد . 
سهمیه گازوئیل براساس پیمایش است .  البته یک سهمیه حداقلی همیشه هست و بسته به دریافت بارنامه افزایش می یابد. البته می توانید به مراکز پلیس + 10 و  در خصوص کم بودن سهمیه گازئویل شکایت کنید و آنها هم بررسی می کنند

۱۲ اسفند ۹۶ ، ۱۳:۴۲ روح اله علیایی
باسلام وخسته نباشید..کارت سلامت چندروز مونده به اتمام اعتبار غیرفعال میشه؟؟ازمرکز صدور سوال کردم گفتن یکروز ولی میخواستم مطمئن بشم.باتشکر
پاسخ:
باسلام
بعد از آخرین روز اعتبار کارت هوشمند
نکته: کارت سلامت و معاینه تا آخرین روز اعتبار داره ولی اگه صبر کنی بعد از اتمام اعتبار برا تمدید اقدام کنی تا۴۸ ساعت دیگه تو سایت سازمان آبدیت میشه
با سلام چرا صدور کارت هوشمند برا بازنشستگان ممنوع است مگر کمند کسانی که در این مملکت دهها شغل دولتی دارند
سلام به آقای باقری عزیز ما تلفی خیلی مزاحم می شیم ببخشید
پاسخ:
سلام
خواهش
همه چی عالی
با سلام 
عزیزان راننده هر سوال یا مشکلی در مورد کارت سلامت یا هوشمند داشته باشند با بنده تماس بگیرید.
محسنی
09354596001
پاسخ:
سلام
شغل شریف جنابعالی
؟
سلام  من کارت سلامت  گرفتم  ولی هنوز کارت هوشمند م  فعال  نشده
پاسخ:
سلام
از 5 ساعت تا 24 ساعت طول می کشد تا فعال گردد
۰۱ مرداد ۹۶ ، ۱۷:۰۱ محمد فضل اله زاده
با سلام .من به طب کار مراجعه کردم برای تمدید کارت سلامت تمامی تستها را دادم ولی متاسفانه زنگ زدنند که شما نیاز به تست خواب دارید و هزینه تست خواب 8500000 ریال میباشد . من توان این هزینه را ندارم لطفا مرا راهنمایی بفرمایید
پاسخ:
سلام. 
می بایست به انجمن رانندگان یا در نهایت به سازمان مراجعه نمایید
البته علت را جویا شوید 
یا اینکه به طب کار دیگری مراجعه نمایید

1:مراکزصدورکارت سلامت درقم رومیخواستم
2:میشه کارت هوشمندروانتقال دادبه شهردیگه واونجا عضواتحادیه شد؟؟
پاسخ:
سلام
انجمن رانندگان بار  در میدان مطهری تلفن 36611567-025
شما می توانید کارت هوشمند را از نقطه از کشور دریافت نمایید و عضو اتحادیه شهر خودتون هم باشید
۲۴ آذر ۹۵ ، ۱۸:۳۵ اسماعیل احمدی
سلام ممنون از این سیستم... سوال..میخواستم بدونم تا الان چنتا بارنامه در سال جاری  گرفتم
پاسخ:
سلام 
از قسمت پیوندها . گزینه استعلام کارکرد را بزنید

۲۴ آذر ۹۵ ، ۱۸:۳۳ اسماعیل احمدی
سلام ممنون از این سیستم... سوال..میخواستم بدونم تا الان چنتا بارنامه در سال جاری  گرفتم
پاسخ:
سلام 
از قسمت پیوندها . گزینه استعلام کارکرد را بزنید
ادرس گرفتن کارت سلامت درکرج میخواستم
پاسخ:
سلام


نشانی : کرج - رجائی شهر ( گوهر دشت) - خیابان چهارم شرقی - پلاک 11  
تلفن اداره: 3-34203400 -026
 نمابر : 34203408-026
پست الکترونیک :alborz@rmto.ir
ساعات کاری : شنبه تا چهارشنبه از ساعت 7:10 الی 16:00 -
سلام  خسته نباشی.ببخشید ی سوال داشتم من تصادف کردم با سواری دوتا پام شکست ولی خوب شدم و واسه رانندگی مشکلی ندارم .میخواستم بدونم ب من کارت سلامت میدن؟ممنون میشم از راهنمایی تون
پاسخ:
سلام
می بایست حتما به قسمت پزشکان کارت سلامت مراجعه نمایید

چگونه میشه فهمید مهلت کارت سلامت تموم شده با نه
پاسخ:
سلام
از قسمت استعلام کارت هوشمند راننده
سلام.قسمت استعلام کارت هوشمند چرا کار نمیکنه؟
پاسخ:
سلام. سرور خرابه
با سلام لطفا درمورد سختی کار رانندگان برایمان سوال بفر مایید
پاسخ:
سلام. رانندگان سختی کار ندارند و حتی مبلغ پرداختی بیمه برای ایشان نصف شده است و نصف ان را دولت پرداخت می کند
با سلام خدمت دوستان عزیز.من چندتا سوال داشتم.ممنون میشم جوابمو بدین
1-برای گرفتن کارت سلامت پایان خدمت میخواد؟
2-همراه نداتشتن کارت هوشمند هنگام رانندگی جریمه دارد؟

پاسخ:
سلام .و تشکر
1 برای گرفتن کارت سلامت نیازی به مدرکی نیست
2 کارت هوشمند جزء الزامات مدارک راننده می باشد و همراه داشتن ان مثل گواهینامه می باشد
۳۰ تیر ۹۵ ، ۱۱:۱۴ محمد فضل اله زاده
با سلام من میخواستم استعلام کارت هوشمندم را بگیرم شماره پرونده ندارم به چه طریقی میتوانم استعلام بگیرم
پاسخ:
سلام
شماره پلاک یا شماره کارت ملی
باعرض سلام من کارت سلامت دارم میخوام کارت هوشمند بگیرم چه مدارکی احتیاج داره ایا بازم کارت پایان خدمت نیاز هست یا خیر 
سلام برای دریافت کارت سلامت  و کارت هوشمند از کجا باید اقدام کنم از راهنمایی تان متشکرم
پاسخ:
باسلام
به انجمن رانندگان مراجعه نمایید
۰۹ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۴:۰۶ غلامحسین کاردان ثانی
استعلام کارت سلامت رانندگان
سلام مهندس امکانات اضافه برنامه جدید چی است
پاسخ:
سلام
برنامه جدید صدور بارنامه هیچ امکانات جدیدی ندارد
حتی شاید کمتر هم دارد
فعلا ققط و فقط صدور بارنامه هست
یعنی می خواهند فعلا صدور بارنامه را اجرا نمایید 
و به تدریج امکانات دیگه اضافه بشود
یاحق
سلام مهندس من چه جوری در2 محل بارنامه صادرکنم آیابالب تاب میشه کارکرد
پاسخ:
سلام
صدور بارنامه غیر از دفتر مرکزی شرکت غیرقانونی هست
مگر با اجازه سازمان 
در این صدور چه با لب تاب چه با کیس می توان بارنامه صادر کرد

با سلام : به چه روشی می توان کارت سلامت راننده ای که کارهایش را  انجام داده را گرفت البته از طریق سیستم ( کارت سلامت هم صادر شده فقط به پلیس + 10 دسترسی نداریم )لطف کنید جواب را به ایمیلم بفرستید
 
پاسخ:
http://sabatransport.ir/1393/12/18/%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%AF%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D9%81%D8%AA-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%AA-%D8%B3%D9%84%D8%A7%D9%85%D8%AA-%D8%B1%D8%A7%D9%86%D9%86%D8%AF%DA%AF%D8%A7%D9%86

سایت دریافت کارت سلامت رانندگان

محمدجواد باقری http://sabatransport.ir
سلام  من گواهینامه پایه سوم دارم  ویژه جرثقیل هم روی همین گواهینامه بهم دادن اما کارت سلامت بهم نمیدن میگن باید پایه دوم بگیری  اگه کارت سلامت به پایه سوم نمیدن چرا ویژه دادن که کلی هزینه کردیم واسش حالا هرجا میریم سر کار میگن کارت سلامتت کو 
پاسخ:
سلام
همیشه این قوانین نا بجا باعث اخلال در بازار کار شده است
باعرض سلام من حدود٧ماه توکارخونه کارکردم بارنامه نگرفتم رفتم برای تمدید اقایان میگند برو باطل کن یا طی یک ماه برو٨٠٠٠کیلومتر برنامه بیار هالا این کار سازمان درسته 
پاسخ:
سلام
شما مستقیما به سازمان استان خودتون مراجعه نمایید.
ابتدا به مسئول کارت هوشمند مراجعه نمایید و اگر درست نشد به رییس سازمان مراجعه نمایید
و سرگذشت خودتون که باعث شده توی این یکسال بارنامه نگرفتید
معمولا قبول می کنند

باسلام

از لینک می تواند استعلام مورد کارکرد را دریافت کرد

بوسیله شماره همراه و شماره کارت هوشمند و شماره پلاک وسیله نقلیه



استعلام کارکرد



محمدجواد باقری http://sabatransport.ir
 باسلام سهمیه عادی یعنی چه اگر بارنامه بگیریم چقدر اضافه می شود
پاسخ:
سلام
شما می بایست از جدول مورد نظر کامیون خود را پیدا کنید . تا مشخص شود به ازای هر صد کیلومتر چقدر به شما سوخت داده می شود
با سلام مدارک لازم برای گرفتن کارت سلامت چیا هست

پاسخ:
مدارک لازم جهت گرفتن کارت سلامت رانندگی
البته در هر استان امکان دارد تفاوت های کمی داشته باشد.

دو قطعه عکس

اصل و تصویر  مدرک شناسایی (کارت ملی و شناسنامه )

اصل و تصویر فیش بانکی

چک لیست معاینات پزشک

جوابیه آزمایشگاه و تایید پزشک مرکز

سلام 
من چند وقت است بیماری اتاکسی گرفته ام.
ولی برا رانندگی هیچ مشکلی ندارم.
میتونم بدون هیچ مشکلی ادامه بدهم؟(کارت سلامت)
ضمنا زیر نظر نورولوژی هستم.
با سپاس
سلام   .  خسته نباشی مهندس ممنون از لطفتون
پاسخ:
یاعلی
با سلام، بیمه رانندکان برای راننده جرثقیل جطوری هست؟ ما که بارنامه نداریم
پاسخ:
سلام
بیمه رانندگان مخصوص رانندگان کامیون و اتوبوس هست
در خصوص رانندگان کامیون یعنی کسی که به توسط کامیون کالایی را از نقطه ای به نقطه دیگر جابجا می کند

.

با سلام اگر حق بیمه پرداخت کنیم ولی بارنامه نگیریم یعنی با ماشین کار نکنیم چه اتفاقی میافته
پاسخ:
سلام
طبق اعلام سازمان
فقط سهمیه عادی به شما تعلق می گیره
و در صورت گرفتن بارنامه به همان مقدار به سهمیه شما اضافه می شود
یاحق
۰۸ تیر ۹۴ ، ۰۸:۵۲ محمد محمدی
سلام با عرض خسته نباشید خدمت سروران محترم
شرمنده
جریان خرابی سایت استعلام هوشمند رو میخواستم بدونم
پاسخ:
سلام
فعلا بعضی از سرور های سازمان قطع شده
۱۳ بهمن ۹۳ ، ۱۹:۳۸ عبدالکریم محمدنیا
باسلام.عالیه.مرسی ازسایتتون.دست مریزاد
پاسخ:
سلام.
خواهش می کنم
یاحق

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی