سایت تخصصی حمل و نقل

پشتبان برنامه صدور بارنامه IEBLS -جهت رفع اشکال برنامه EBL(سبا) میتوانیدباشماره 09191517001 تماس بگیرید

سایت تخصصی حمل و نقل

پشتبان برنامه صدور بارنامه IEBLS -جهت رفع اشکال برنامه EBL(سبا) میتوانیدباشماره 09191517001 تماس بگیرید

پیوندها
آخرین نظرات

باسلام

بدینوسیله اولین سالگرد شهادت سردار سرافراز اسلام سپهبد قاسم سلیمانی را تسلیت عرض می کنم.

نقاشی هنرمند روس از چهره سردار سلیمانی

عکس نوشته حاج قاسم سلیمانی

 

عکس نوشته تسلیت شهادت حاج قاسم سلیمانی

 

حاج قاسم سلیمانی در تاریخ 13 دی ماه 98 در ساعت یک بامداد به شهادت رسید. در ۱۴ دی ماه  ۱۳۹۸، پیکر بی جان شهیدان قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و سایر کشته شدگان عملیات آذرخش کبود در بغداد و کاظمین تشییع شدند و مردم عراق در این مراسم حضور یافتند.

درتاریخ ۱۵ دی ۱۳۹۸، پیکر این شهدا به شهرهای اهواز و مشهد منتقل کردند. در این مراسم جمعیت چند صد هزار نفری شرکت کردند. که به گزارش نیویورک تایمز جمعیت تشییع کنندگان در این دو شهر میلیون‌ها نفر بود.

اما در تاریخ ۱۶ دی ۱۳۹۸، پیکر مقدس قاسم سلیمانی، و همرزمانش به شهرهای تهران و قم رفت و تشییع شد. مراسم نماز میت بر روی پیکر ایشان به امامت سیدعلی خامنه‌ای در دانشگاه تهران برگزار شد. آیت الله خامنه‌ای بر جنازه سلیمانی و سایر کشته شدگان نماز خواندند.

در مراسم تشییع در تهران، جمعیت چند میلیونی مردم گرد آمدند و برخی رسانه‌ها آن را جزو شلوغ‌ترین مراسم های تششیع می دانند. مراسم خاکسپاری این سردار بزرگوار صبح روز سه‌شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۸ در کرمان زادگاه ایشان انجام شد که در نهایت شامگاه سه‌شنبه جنازه قاسم سلیمانی وارد گلزار شهدای کرمان شد و در بامداد ۱۸ دی ۱۳۹۸ دفن شد.

 

حاج قاسم و ابو مهدی المهندس

 

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی