سایت تخصصی حمل و نقل

پشتبان برنامه صدور بارنامه IEBLS -جهت رفع اشکال برنامه EBL(سبا) میتوانیدباشماره 09191517001 تماس بگیرید

سایت تخصصی حمل و نقل

پشتبان برنامه صدور بارنامه IEBLS -جهت رفع اشکال برنامه EBL(سبا) میتوانیدباشماره 09191517001 تماس بگیرید

پیوندها
آخرین نظرات

با سلام و احترام


 در خصوص تغییرات جدید کارت هوشمند به آگاهی  می رساند رانندگانی که بیش از یکسال از غیرفعالی آنان می گذرد راننده جدید محسوب شده  می شوند


 و بخشنامه محدودیت کارکرد تمدید گردید. بدینصورت که  محدودیت کارکرد برای تمدید کارت هوشمند  کمافی سابق 12 بارنامه و 24 صورت وضعیت می باشد.

نظرات  (۱۰)

۱۷ اسفند ۹۹ ، ۱۲:۴۴ محمدحسن حبیبی

سلام کارت هوشمندم آزاد سازی کردم غیرفعاله به شماره ۱۱۷۱۵۰۵

سلام.یک کامیون باری دارم وبه مدت 8سال در توقیف دادگستری بوده ومدارک آن در این مدت که در کامیون بوده مفقود گردیده .برای صدور مجدد به مجمع امور صنفی مراجعه نمودم .جوابی دریافت نکردم .لطفا راهنمایی بفرمائید ممنون ومتشکر

سلام کارت هوشمند ماشینم غیرفعال شده ب دلیل بارنامه نزدن میخواستم بدونم هزینه داره برای فعال کردن و ایا تعهد میگیرندبرای فعال کردنش ممنون میشم راهنمایی کنید

۰۲ آبان ۹۹ ، ۲۳:۰۹ حمیدرضا پرندوش

سلام خدمت تمامی همکاران محترم .

درتمام دنیا دولتها برای اشتغال هزینه میکنند

درکشور مامن راننده بیکارم پول پرداخت بیمه رانداشته ام بجای اینکه ازمن حمایت شود تا به کاربرگردم تازه صدتا گرفتاری جدیدسرراهت قرار میگیره تاکارت هوشمندتو فعال کنی ۱۰ سال شاگرد

تریلی باپدرم بودم ۱۸ سال راننده تریلی وباری وتانکر سوخت وگاز بودم دارای مدرک مهندسی 

عمران وسه سال تحصیل درمهندسی الکترونیک

هستم حالابایدبرم آموزش مهار بار و....تاکارت هوشمند بگیرم این کارشما کجایش عقلانی و

قابل قبول است

۰۲ آبان ۹۹ ، ۲۳:۰۶ حمیدرضا پرندوش

سلام خدمت تمامی همکاران محترم .

درتمام دنیا دولتها برای اشتغال هزینه میکنند

درکشور مامن راننده بیکارم پول پرداخت بیمه رانداشته ام بجای اینکه ازمن حمایت شود تا به کاربرگردم تازه صدتا گرفتاری جدیدسرراهت قرار میگیره تاکارت هوشمندتو فعال کنی ۱۰ سال شاگرد

تریلی باپدرم بودم ۱۸ سال راننده تریلی وباری وتانکر سوخت وگاز بودم دارای مدرک مهندسی 

عمران وسه سال تحصیل درمهندسی الکترونیک

هستم حالابایدبرم آموزش مهار بار و....تاکارت هوشمند بگیرم این کارشما کجایش عقلانی و

قابل قبول است

سلام من ۸ سال پیش کارت هوشمند داشتم و بدلیل کار نکردن منقضی شد و به پایانه تحویل دادم،الان دوباره میخوام بگیرم،شرایط گرفتنش چطوره؟

پاسخ:
سلام
می بایست همانند یک شخصی که تابحال کارت هوشمند نداشته، تمام مراحل رو از ابتدا انجام بدهید، کارت سلامت. بیمه تامین اجتماعی رانندگی. کلاسها.عدم اعتیاد..
۲۵ تیر ۹۹ ، ۲۰:۲۲ عارف حبیبی

سلام کارت هوشمند ام غیر فعال شده چکار کنم

پاسخ:
سلام
ابتدا می بایست به انجمن رانندگان مراجعه نمایید
۱۷ اسفند ۹۸ ، ۱۲:۳۳ رحمت الله معتمدی فرد

سلام کارت هوشمند من بعلت منقضی شدن کارت سلامتم غیر فعال شده با توجه به اعلام رعایت جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا امکان مراجعه و تمدید نمیباشد برای فعال کردن کارت هوشمندم چکار کنم چون واقعا مورد نیاز است. با تشکر 

پاسخ:
سلام
کارت سلامت و بیمه بصورت خودکار فعال می شود
۱۱ دی ۹۸ ، ۱۸:۰۲ مهدی محمودی باربری نوید اشترینان

سلام مهندس کارت هوشمند تریلی کفی رو استعلام کردم علت غیر فعالی شو زده بود (سایر حمل شهری) یعنی چی مهندس

سلام

کارت هوشمند سواری مسافربری صادر شود چرا برای ۲ ماه خود به خود غیر فعال می شود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی